H
Helund
Guest
Jeg har aldri testet før test dato før.. Og har heller aldri testet positivt... Men nå lurer jeg på om jeg skal tørre å driste meg til å teste før.. Når tror dere el-sprøyta er ute? Satte den søn 29/1...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noen som vet? Jeg våknet i natt kl 1 med noen sinnsyke smerter i livmora! Det var då vondt at jeg ble kvalm og uvel.. Varte i ca 10 min... Og kl 4 våknet jeg med akkurat det samme!!! Det var ikke så ille denne gangen og ga seg fortere.. Noen som har opplevd det samme?
Noen som vet? Jeg våknet i natt kl 1 med noen sinnsyke smerter i livmora! Det var då vondt at jeg ble kvalm og uvel.. Varte i ca 10 min... Og kl 4 våknet jeg med akkurat det samme!!! Det var ikke så ille denne gangen og ga seg fortere.. Noen som har opplevd det samme?
noen som har begynt å teste?
fikk tester i posten i dag...ikke mange dagene til vi vet.., vil så gjerne vite... istad fikk jeg plutselig mye magverk/murringer... ble livredd måtte løpe på do, for trodde tanta kom... roet seg nå..men du å du så redd jeg ble...kan komme av at jeg holde meg mye i ro og har litt treg mage... og enda reddere blir jeg...6dager til dommen....
Det har jeg også hatt en del av... Ikke så mye i dag, men i går og forrige dagen hadde jeg MYE murringer som jeg i grunn trodde skulle ta knekken på meg, fy så smertefult! Har sluppet unna i dag med kun litt nå i ettermiddag og litt når jeg stid opp..
Men nå er jeg nervøs siden jeg ikke merker noen ting... Jeg har også treg mage... Det er ikke så digg.. Da kommer også murringene når jeg står opp om morgenen og skal på do... Hmm..
mhm...treg mage og mye luft her og... er vel det som gjør at magen verker tenker jeg...for det er værre på ettermiddagen/kvelden...
ikke bare bare å holde seg mye i ro...men tør ikke annet...begynt å gå litt nå ..