Teste med Ovitrelle

Babybobla

Glad i forumet
Februarbarna 2023
Er det noen her som har sine tester fra da de brukte Ovitrelle?

Jeg har testet nå tre kvelder i rad for å se at Ovitrelle var på vei ut av kroppen og jeg ble så usikker på den i kveld. Tenkte at den skulle være svakere enn den er, jeg er bare 7 eller 8 dpo. Er det flere det stoppet litt opp hos før det fortsatte å bli svakere? Er det bare meg som er utolmodig?
 

Vedlegg

  • IMG_9459.jpeg
    IMG_9459.jpeg
    290,8 KB · Visninger: 41
Jeg tok en halv dose Ovitrelle på lørdag den 24 august. Hadde innsett 3 dagers den 22. August. Så. Teit som jeg var tok jeg en graviditetstest nå på fredag. Clearblue. Den var positiv. Sykepleier mener dette stemmer, da det var så lav dose. Men skal teste igjen mandag 2 september. Bare for å være sikker.
1000004738.jpg
 
Jeg tok en halv dose Ovitrelle på lørdag den 24 august. Hadde innsett 3 dagers den 22. August. Så. Teit som jeg var tok jeg en graviditetstest nå på fredag. Clearblue. Den var positiv. Sykepleier mener dette stemmer, da det var så lav dose. Men skal teste igjen mandag 2 september. Bare for å være sikker. Vis vedlegget 443036
Håper skikkelig for deg at det er riktig, blir spennende og se i morgen :Heartred
 
Er det noen her som har sine tester fra da de brukte Ovitrelle?

Jeg har testet nå tre kvelder i rad for å se at Ovitrelle var på vei ut av kroppen og jeg ble så usikker på den i kveld. Tenkte at den skulle være svakere enn den er, jeg er bare 7 eller 8 dpo. Er det flere det stoppet litt opp hos før det fortsatte å bli svakere? Er det bare meg som er utolmodig?

I dag er det 14 dager siden halv ovitrelle, og så 11 dager siden siste halvdel. Fortsatt svak strek på babyplan strimmel idag. :wtf: Henger i veldig lenge plutselig, såå irriterende!! Men husker fra tidligere forsøk at jeg hadde noen tester som var lik styrke på før det snudde og de ble sterkere:joyful: Har du testet på nytt i dag?
 
I dag er det 14 dager siden halv ovitrelle, og så 11 dager siden siste halvdel. Fortsatt svak strek på babyplan strimmel idag. :wtf: Henger i veldig lenge plutselig, såå irriterende!! Men husker fra tidligere forsøk at jeg hadde noen tester som var lik styrke på før det snudde og de ble sterkere:joyful: Har du testet på nytt i dag?
Tester i morgen tidlig. Men jeg tester ikke på strimmel. Bare på clearblue digital.
 
I dag er det 14 dager siden halv ovitrelle, og så 11 dager siden siste halvdel. Fortsatt svak strek på babyplan strimmel idag. :wtf: Henger i veldig lenge plutselig, såå irriterende!! Men husker fra tidligere forsøk at jeg hadde noen tester som var lik styrke på før det snudde og de ble sterkere:joyful: Har du testet på nytt i dag?
Det var da veldig lenge den skulle sitte i hos deg! :confused: Okei, da vet jeg det til neste gang at det kan se likt ut på flere tester, men at det kanskje er en god ting. Bittelitt svakere i dag, 8 dpo, så jeg har fortsatt trua frem til 10 dpo!
 
Det var da veldig lenge den skulle sitte i hos deg! :confused: Okei, da vet jeg det til neste gang at det kan se likt ut på flere tester, men at det kanskje er en god ting. Bittelitt svakere i dag, 8 dpo, så jeg har fortsatt trua frem til 10 dpo!

Veldig spennende de neste dagene nå da!! Masse lykke til! :joyful:
 
Back
Topp