Teste eller ikke

Litjmora

Forumet er livet
Assistert-jentene
Himmelbarn
Aprilspirene 2024❤️
Ååååååå har så lyst å ta en graviditetstest, men samtidig ikke. Har aldri vært en tester og alltid ventet på blodprøve svar eventuelt at mensen har kommet før den tid. Skal da være 4+0 i morgen ifølge blasto som ble satt inn, men er ikke tid for mens før på mandag om jeg følger min syklus.
Kjenner jeg er redd for skuffelsen om den er negativ og redd for å oppleve en ny MA om den er positiv. Skal altså ikke bare være enkelt dette
Noen tanker for eller imot å ta test mottas med takk
 
Ikke lett! :joyful: Jeg er veldig glad i å teste! Går og tenker på det hele tiden uansett, leter etter symptomer og svinger konstant mellom pessimisme og optimisme. Da tenker jeg at den testen ikke tuller til mitt følelsesliv, for det er allerede tullete! :hilarious: De to gangene jeg har fått positiv (MA på begge) har jeg hatt positiv fra 11 dpo, og jeg må si jeg liker den første tolkningen av om den er positiv eller ikke, og deretter teste videre og se den bli sterkere. De gangene jeg har fått negativ test før testdato har jeg alltid klamret meg hardt til at det kaaan være den blir positiv neste dag. Skuffelsen har kommet litt mer sigende enn et slag i magen kanskje. Nei ikke vet jeg hva som er best! Ihvertfall ikke for deg :)
 
Back
Topp