teste eller ikke teste ..

miss85

Flørter med forumet
.. det er spørsmålet ..
skulle hatt mensen mandag/tirsdag men den har ikke kommet ennå .. er ennå i min 1 pp så er litt usikker på når den skal komme, men jeg har gått ut fra 28 dager syklus (?) ..
vet at det kan ta opptill flere måneder før den kommer tilbake etter man slutter på p-pillen, men jeg er så utrolig nysgjerrig her .. føler at jeg har en del symptomer til å være gravid (sikkert å være litt optimist men), men på den andre siden kan det være symptomer til at tanta er rett rundt hjørnet ..
kjære dere alle sammen, hva synes dere jeg skal gjøre? trenger litt hjelp her .. skal jeg teste (for moro skyld?) eller skal jeg vente?

Hvis du klarer det så vil jeg anbefale deg å vente en stund til! Det er nemlig ikke noe stas å få negative tester og dessuten blir det dyrt i lengden [8|] Men jeg skjønner det veldig godt hvis du ikke klarer altså..[;)]

jeg skal prøve så godt jeg kan .. er redd jeg kan bli skuffet over en negativ test, selv om jeg egentlig "forventer" at den skal være negativ .. magefølelsen sier at mensen kommer snart (men krysser fingrene likevel)

ja, vi holder håpet oppe så lenge vi kan [:)] Krysser fingra for at du slipper tantebesøk!!

Jeg hadde ikke klart å vente men som tidligere nevnt så er det jo ikke noen stas å få negativ test.

spennende ja .. gjett om .. prøver å ikke ha for store forhåpninger her men det er vanskelig ..
skal man egentlig ta en slik test på morgenen eller spiller det ingen rolle? mest lyst til å ta nå jeg .. hehe .. vet ikke om jeg klarer vente [:D]

Back
Topp