Teste eller ikke teste-that's the question...

Tri

Blir kjent med forumet
Mener jeg er 3+1 i dag, prøver å vente lengst mulig med å teste. Har hatt murringer helt siden det jeg mener var el. Ømme bryster har begynt å komme- men umulig å vite om det er mensen som er på vei eller en positiv test Hvis jeg er gravid så blir det termin ca28 nov. Noen andre som venter på å teste? Hva er det tidligste jeg bør teste. Mener det er på syklusdag 22 i dag, 8 dpo.

Jeg venter å på å teste =) tok en tidlig test i dag ( klarte ikke vente lenger), som var negativ:( MEN håper ikke TR kommer og at jeg får positiv test om noen dager! Er så spennende !

Jeg venter også, føler meg ganske gravid, noe jeg ikke gjorde me de 2 andre. Men nå føler jeg meg uvel, trøtt... Men må vel vente ca 1 uke til før testing :(

Jeg testet meg med en billig test 4 dager før ikm, den var negativ, men det er kanskje ikke så rart, så mange dager før mensen... Men jeg skal prøve igjen på torsdag eller fredag, føler hvertfall at noe er annerledes og en merker hvertfall ett par tre ting som jeg gjorde da jeg var gravid forrige gang... Er nok lurt å vente til den dagen man venter mensen, eller noen dager etter tror jeg, for å kunne stole på svaret :)

Jeg er 5DPO i dag. Kommer til å vente til noen dager forbi ikm (hvis ikke tr kommer vel å merke) før jeg tester denne gang. Mistet for en måned siden, og vil ikke få gravid-svar og så kanskje miste igjen tidlig. Da vil jeg heller bare tro at det er forsinket mens. Men jeg fører temperatur hver dag, så jeg kommer jo til å ha ganske god peiling på om jeg er gravid eller ikke selv om jeg ikke tester. Spennende er det nå uansett!

Spennende, krysser fingrene for oss alle. Jeg hadde og tidlig SA 4+3 i februar, så håper virkelig ikke det skjer nå!

Back
Topp