Testdag, Lutinus, symptomer.

87-er

Andre møte med forumet
Hei :happy:
Jeg fikk satt inn 5 dagers blasto fredag 11 aug. (første forsøk) i naturlig syklus. Tar Lutinus 3 x daglig. Har fått beskjed om å teste fredag 25 aug. Altså 2 uker etter innsett.
Begynner å bli utålmodig, men er også redd for å teste tidligere. Mensen skal jo komme mandag dersom det ikke har gått, så det er jo en indikator. Men de siste 2 dagene har jeg hatt veldig murringer i livmoren. Men det kan jo såklart være Lutinus.
Hvilke bivirkninger har dere opplevd med Lutinus?
Kan man få falsk positiv pga. Lutinus?

Hilsen utålmodig og spent.

Du får ikke falsk positiv av lutinus i alle fall :)

Jeg har hatt positiv 3-4 dager etter innsett av 5 dagers så jeg hadde testet for lengst. Men ikke vits å ringe inn før, da får du som regel kjeft :hilarious:

I dag er du da 11dpo sammenlignet med naturlig forsøk så jeg ville ha ventet noen dager om du klarer det. De fleste testene vil vise resultat man kan stole på fra søndag av (14 dpo). Lykke til!

Lutinus er jo progestron, så man kan få bivirkninger som egentlig er like tegnene på kommende mens/ikm, for disse er jo dessverre frustrerende like... Såpass høy dose av Lutinus kan utsette/forhindre menstruasjon, så jeg ville testa 14dpo og 16dpo før jeg evt slutta med de. I mitt løp med lutinus ble jeg anbefalt å teste 16dpo og 18dpo, men jeg pleide å gi opp om det var blenda test 14dpo, for jeg både temper, tar strimler og fertilitetsmonitor, så jeg pinpointer el rimelig nøyaktig.

Lutinus er jo progestron, så man kan få bivirkninger som egentlig er like tegnene på kommende mens/ikm, for disse er jo dessverre frustrerende like... Såpass høy dose av Lutinus kan utsette/forhindre menstruasjon, så jeg ville testa 14dpo og 16dpo før jeg evt slutta med de. I mitt løp med lutinus ble jeg anbefalt å teste 16dpo og 18dpo, men jeg pleide å gi opp om det var blenda test 14dpo, for jeg både temper, tar strimler og fertilitetsmonitor, så jeg pinpointer el rimelig nøyaktig.
Ja de er virkelig frustrerende like. Har fått beskjed om å gå på de frem til den 25, hvis testen er negativ da så skal jeg slutte, og hvis den er positiv så skal jeg bruke opp de jeg har. Men de er jo ikke akkurat noe gøy å gå på. Takk, da skal jeg vente litt til før jeg tester :happy:

Ja de er virkelig frustrerende like. Har fått beskjed om å gå på de frem til den 25, hvis testen er negativ da så skal jeg slutte, og hvis den er positiv så skal jeg bruke opp de jeg har. Men de er jo ikke akkurat noe gøy å gå på. Takk, da skal jeg vente litt til før jeg tester :happy:
I feel you! Jeg går på de fra el og til uke 13 (om jeg noen gang kommer så langt igjen.) kaller meg bare pulverheksa :hilarious:

Back
Topp