Testdag i dag.... OPPDATERT

Blåmann

Elsker forumet
Var hos fastlege og tok blodprøve i stad. Når kan man egentlig ringe riksen for å få resultatet da? Nekter å ta hjemmetest i tilfelle noen skulle foreslå det. Har noen liggende i skapet som har ligget der et års tid, men de venter jeg med til ihvertfall en uke over ikm.

Ikm i dag, de få pms symptomene som jeg hadde for noen dager siden er borte, og kroppen er nå heeeeeeeelt stille....... Stille før tr-stormen?[8|]

______________________________________________________________________________________

Tr kom i stad, riksen er ringt, og forhåpentligvis siste aih er i gang......... ul 16/11. Da blir vi ihvertfall ferdig med aih før jul, og det var det jeg håpet på. Lei meg nå, men kjenner allikevel at jeg er klar for en ny runde...... merkelig hvordan man tilpasser seg sånne ting........

jeg vet ikke, men jeg krysser fingrene for at du veldig snart får en positiv beskjed fra klinikken! [:D]

håper du får positiv blodprøve[;)][;)][;)]hvet ikke hvor lang tid det tar for og få svar på slike blodprøver tror det er veldig forskjellig fra plass til plass.lykke lykke til[;)][;)]

Jeg fikk beskjed om å KUN ta hjemmetest, så jeg har ikke peiling. Håper du får positiv test! Masse lykke til [:)]

Ok, takk for svar. Tenker vel egentlig at dette ikke går, og venter bare på tr slik at vi kan starte opp på et siste forsøk før ivf. Skikkelig negativ surpomp altså.....[&:]

ORIGINAL: racesnuppsi

jeg vet ikke, men jeg krysser fingrene for at du veldig snart får en positiv beskjed fra klinikken! [:D]

sign denne

tror det tar opptil 3 dager før den er analysert, men kan jo og gå kortere! lykke til og tvi tvi

ORIGINAL: Ivara

Nå vet jeg ikke hvordan det er med aih, men ved IVF/ICSI er det slik at dersom man tar blodprøven hos fastlegen og den sendes RIsken for analyse tar det 3 dager å få svaret.
Tar man blodprøven på Riksen får man svaret samme dag.

Håper du får gode nyheter ihvertfall! [:)]

sign. Fikk samme beskjed ved AIH
Krysser fingrene for deg[:)][:)]
.

Trist at TR dukka opp i dag då! Satsar på at siste aih fører til ein positiv test! [:)]

ORIGINAL: Miss Grey

Så trist:(

Håper at neste aih er det som må til for dere Blåmann![:)] Masse lykke til[:)]

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Trist at TR dukka opp i dag då! Satsar på at siste aih fører til ein positiv test! [:)]

Æsj den dumme tanta skulle jo holde seg unna[:'(] men godt dere ser fram til neste forsøk og alle gode ting skal nå være fire[:)][:)][:)]

ORIGINAL: RANDÅLF

Æsj den dumme tanta skulle jo holde seg unna[:'(] men godt dere ser fram til neste forsøk og alle gode ting skal nå være fire[:)][:)][:)]

Lykke til[:)]

På det fjerde skal det skje!!! Det er mitt motto også nå! [;)] Sender deg en god klem og er glad for at du allerede ser fram mot neste forsøk!

sign!

ORIGINAL: Tøysa

På det fjerde skal det skje!!! Det er mitt motto også nå! [;)] Sender deg en god klem og er glad for at du allerede ser fram mot neste forsøk!

Alle gode ting er fire - helt enig[:D] Leit at tanta kom, Blåmann

Back
Topp