Testa idag!

Ønsker<3

Elsker forumet
Testa nå i ettermiddag har ikm på mandag så er jo tidlig enda! Men kom en kjempe svak rosa strek etter ca ti min(ja vet man ikke skal se på den etter mer enn fem minutter men klarer ikke å lavære :p men har skikkeleg troen på at jeg er gravid denne mnd ;). Skal ta en ny en imorgen eller om jeg klarer å vente til helgen kansje?;)

Veldig spennende.. Håper streken blir sterkere for hver dag. :)

Test imorgen tidlig, kan jo hende streken er sterkere da :)

spennende i morra da!,,

Æsj, er jo lene til imorgen tidlig ;) men skal klare å vente, for er vell ikke noe mer positiv nå enn istad om jeg tester nå?

Så spennende!!! Jeg hadde svaaaaaak positiv billigtest morgenen 12dpo og svaaakere på kvelden samme dag. Og tok mer enn 5 minutter.. Litt sterkere neste dag, men langt i fra sterk. Nå har jeg en positiv clearblue og relativt sterk billigtest i dag...

Satser på at dette er en liten spire, og at testene blir sterkere for hver dag! Ville tatt en test på morgenurin i morgen og gitt den litt tid...

Lykke til med testing:)

Mine tester startet også så svake 12 dpo - 15 dpo, så dette lover godt ;) særlig når de har farge. Spennende!

hvordan ble testen i dag?

Lurer jeg å på ;)

Æsj, blir snart gal.. Har svidd av 15 billigstrimler siste uken i håp om positive tester.. Men tror jeg bare så gjerne vil se streker at jeg klarer å sjimte streker.. Samme idag som igår...

Back
Topp