Testa idag og jeg! Hehehehehe

Happygirl84

Forumet er livet
VIP
Dere kjenner vel til det, har man tester liggende så er det vanskelig å la være!
 
Drømte i natt at jeg dro til legen for å ta blodprøve, og den var positiv! Så tok jeg en test på jobben (av alle steder!) som viste GRAVID! Derfor måtte jeg jo bare ta en når jeg stod opp nå!
 
Tok en CB denne gangen, og den berømte skyggestreken kom! Men innen de 10 min, så synes jeg den ble LITT mer blå enn de andre gangene jeg har tatt.. Men det kan jo være ønsketenking det ;)
 
Prøver å finne noen flasker med tålmodighet, så jeg venter ett par dager med å teste!
 
God søndag dere =)
 
GRATULERER så masse! [:D] 
 
hihihi ¨så gøy,krysser fingrer og tær og alt[8D]var streken heelt svak?
 
Så gøy da[:D]
Strek er vel strek....?![8|]
Altså positiv......jeg drister meg til å si
Gratulerer!
 
hihi du må legge ut BIIILDEEE av testen[8D]
 
ORIGINAL: Happygirl84

Dere kjenner vel til det, har man tester liggende så er det vanskelig å la være!
 
Drømte i natt at jeg dro til legen for å ta blodprøve, og den var positiv! Så tok jeg en test på jobben (av alle steder!) som viste GRAVID! Derfor måtte jeg jo bare ta en når jeg stod opp nå!
 
Tok en CB denne gangen, og den berømte skyggestreken kom! Men innen de 10 min, så synes jeg den ble LITT mer blå enn de andre gangene jeg har tatt.. Men det kan jo være ønsketenking det ;)
 
Prøver å finne noen flasker med tålmodighet, så jeg venter ett par dager med å teste!
 
God søndag dere =)

 
 
 
Det høres jo ut som du er gravid [:D] Så jeg drister meg også og sier gratulerer så masse! Når har/hadde du ikm ?
 
Har tatt 3 CB tidligere, hvor jeg ikke har vært gravid som har vist lik skyggestrek..
MEN som sagt,så synes jeg den ble littebitt blå på ene kanten i løpet av de 10 min..
Har ikke IKM før i morra, og testa pos 1 uke over IKM med junior.. Så jeg får nok bare smøre meg med tålmodighet =)
 
Men takk likevel ;)
 
 
 
Ja du må nesten det. Ventetiden er så slitsom, en klarer nesten ikke tenke på annet dagene før! Men satser på at det er en liten spire i magen din [:D] Krysser fingrene for deg!
 
ORIGINAL: Henriette1986


Jammen se på meg da! jeg fikk jo beskjed om at det var helt sikkert skyggestrek :) og her sitter jeg med en digital som viser gravid :) tok du flere enn 1 eller? nå? for du får jo ikke flere skygge streker på flere tester vel :) bilde hadde vært toppers :D

 
Gratulerer deg her også Henriette1986 =)
Jeg tok en blendahvit billigstrimmel igår, og CB med skyggestrek idag.. Kjenner veldig godt igjen den streken fra de 3 andre jeg har tatt tidligere uten å ha vært gravid.. Tok heller ikke bilde, siden den var helt likt et bilde jeg la inn her for noen uker siden =)
Men jeg har fortsatt håpet i godt behold, og PRØVER å si til megselv at jeg IKKE skal teste i morra!! Hehehehe
 
Hehehehe liten larve ;) Du er nå søt da =)
Er rimelig sikker på det selv også! Hehehe, og det er litt skummelt om det viser seg at jeg IKKE har det!
 
Menne den var grå, men synes som sagt at den ble litt blå helt ytterst på kanten når det var gått ca 9 min! =)
 
Back
Topp