Test

Marihøna!!!

Gift med forumet
Får ikke til å laste opp bilde rett i innlegg :(

når du skal ta og legge til bilde, trykk på den knappen med flell og sol ved siden av smiley fjeset i innlegget - den heter Image manager..

Tar litt tid, så ser du et STOR grønt PLUSS tegn - oppload, 
så får du opp 3 filer hvor du trykker på select, finn bildet fra dine filer og velg 
Uppload igjen! Så ser du bildets navn på listen som kommer opp, marker det og klikk på insert. 

OBS; går ikke om f.eks bildet er for stort ell feil format! 

når du skal ta og legge til bilde, trykk på den knappen med flell og sol ved siden av smiley fjeset i innlegget - den heter Image manager..

Tar litt tid, så ser du et STOR grønt PLUSS tegn - oppload, 
så får du opp 3 filer hvor du trykker på select, finn bildet fra dine filer og velg 
Uppload igjen! Så ser du bildets navn på listen som kommer opp, marker det og klikk på insert. 

OBS; går ikke om f.eks bildet er for stort ell feil format! 

Akkurat det som er feilen :( Bildene mine er for store :( Får prøve på den stasjonære data'en min, tror jeg kan få redigert bildene der.

Finnes et gratis bildeprogram du kan laste ned som faktisk er enkelt og bra til enkle gjøremål: PhotoScape tror jeg det heter..

Marihøna!!! skrev:
Akkurat det som er feilen :( Bildene mine er for store :( Får prøve på den stasjonære data'en min, tror jeg kan få redigert bildene der.

Eg brukar eit program som høyrer til microsoft.. Picture manager heter det. Der minskar eg størrelsen på bilda slik at eg får lasta dei opp..

Går ann å krympe de i paint også! Hvis du riktig versjon av paint så trykker du bare ctrl+W å skriver inn i ruten hvor det står 100 hvor mye du vil minske bilde. Skriver du 50, blir bildet halvparten så stort :-)

http://www.sumopaint.com/home/

eller så er det et fint gratis program her. Litt som Photoshop....men gratis verjon er gratisversjon...Ingen nedlastning kreves heller :)

Back
Topp