Test tolking ...

Ja helt klare kryss i går og forgårs innen tidsfrist.. Brutalt "ikke gravid" nå i kveld.. Så da ble den lykken knust. Dumme meg som tok den.. Dumme dumme meg.. hvorfor kunne jeg ikke bare la det være med de to jeg hadde fått enn så lenge..
 
To/tre dager på overtid.

Klare kryss på igår og i forgårs.. men ikke i dag, den digitale sier "ikke gravid".. Utvannet tiss? For kort tid siden sist? .. Jeg vet da pokker
 
Så du har 2 ja tester og en nei ?? merkelige greier, krysser fingrene for at du har en luring der inne likevel
 
Ja to CB som ga meg kryss ganske så med en gang. Og en digital tatt i kveld som ble "ikke gravid"... Lei meg... Jeg som trodde....
 
Hm ikke ta sorgene på forskudd. Kjøp en ny vanlig test på apoteket så prøver du med morgen urin..

Trøsteklem
 
Takk ...
Krysser fingrene for at det er en liten luring der inne.. Ble jo så lykkelig. Endelig vår tur. Og så rett i kjelleren, igjen...
 


lillespire2013 skrev:
Takk ...
Krysser fingrene for at det er en liten luring der inne.. Ble jo så lykkelig. Endelig vår tur. Og så rett i kjelleren, igjen...

Nei nei, ikke ta sorgene på forskudd=)

Jeg fikk også positive tester, men negativ digital! Men så noen dager etter stod det Gravid 1-2. Så du skal se det er en spire der inne=)

 
Tenker på en ting...

 Jeg fikk positiv EL test fredag for to uker siden... Da skulle vel EL komme lørdagen (dagen etter) kanskje?... Dvs tre dager etter jeg trodde jeg skulle ha el..... For tidlig med positiv digital test kanskje?

Første positive CB krysstest svakt onsdag, Sterkere krysstest i går.. men IKKE GRAVID i dag med CB digital.. Men skal sies var på utvannet kveldsurin... Klarer ikke holde meg lenge lenger.. og ømme pupper pluss kjenner at livmortappen er annerledes... Kan liksom ikke tro annet enn at jeg ER gravid, samtidig som det er for godt til å være sant...
 
DF842305-6C1F-4904-923A-40DE1D3F5502.jpeg Hei,

Nokon som har brukt rfsu test og fått svak strek og vært gravid? Legge med bilde, visst nokon kan sjå strek.
 
Back
Topp