Test-progresjon

frumik

Betatt av forumet
Marsboerne 20 18
Jeg har et lass med billige strips-tester fra eBay liggende, og selvfølgelig klarer jeg ikke la vær å teste, selv om jeg fikk positiv test på søndag (13DPO). Den var i midlertid ganske svak, og har slettes ikke blitt noe sterkere i progresjonen. Burde jeg bekymre meg? Det er jo enda ganske tidlig.

Jeg testet også rundt 7-8DPO og fikk den svakeste lille streken, men det gikk bort igjen. Jeg er bare bekymret fordi dette har skjedd før, men jeg tenker at siden jeg er så tørst for tiden og drikker ganske mye, kanskje det er derfor? Tok en CB digital i går som sa 1-2 uker, så kanskje det ikke er noe å bekymre seg over?

Men så er det jo det at jeg ikke klarer å roe meg ned, da...

Jeg tenker at når den digitale sier du er gravid, så er du det! Skjønner du blir engstelig ang lite progresjon, men mulig de billige ikke blir like sterke i fargen?

Jeg tenker at når den digitale sier du er gravid, så er du det! Skjønner du blir engstelig ang lite progresjon, men mulig de billige ikke blir like sterke i fargen?

Det er det jeg og kanskje tror, for jeg tok skammelig mange på Søndag da jeg fikk den første positive, og alle varierte i farge! Noen av dem fikk ikke strek i det hele tatt, nesten. Nei, jeg får bare roe meg ned og ikke tenke så mye på det kanskje.

0deb3157b0066b4fdc28378e796d5b7e.jpg

Når jeg ser på bildet nå, så ser den siste testen ganske bra ut, ikke like svak som jeg syntes i dag morges, sikkert fordi det har gått litt tid og fargen har fått festa seg.

De tre første er tatt på søndag (12-13 DPO), den uten farge er tatt 14DPO og den siste er tatt i dag.

0deb3157b0066b4fdc28378e796d5b7e.jpg

Når jeg ser på bildet nå, så ser den siste testen ganske bra ut, ikke like svak som jeg syntes i dag morges, sikkert fordi det har gått litt tid og fargen har fått festa seg.

De tre første er tatt på søndag (12-13 DPO), den uten farge er tatt 14DPO og den siste er tatt i dag.

Syntes de så fine ut jeg:) mine er ikke sterkere.. i morges viste nett så vidt streken, midt på dagen i dag var den sterkere igjen!

Syntes de så fine ut jeg:) mine er ikke sterkere.. i morges viste nett så vidt streken, midt på dagen i dag var den sterkere igjen!

Phu, okei. Det er nok bare jeg som overtenker det hele, det er vel kanskje noen faktorer som spiller inn her, som feks. forskjellig væskeinntak og sånn.

Phu, okei. Det er nok bare jeg som overtenker det hele, det er vel kanskje noen faktorer som spiller inn her, som feks. forskjellig væskeinntak og sånn.

Ja, men de testene der sier hvertfall du er gravid[emoji16] jeg ville selv kjøpe digital i dag for å bare få det bekreftet enda en gang.. altså, jeg kjenner jeg er gravid, men må ha bekreftelser på bekreftelser[emoji23][emoji85]

Ja, men de testene der sier hvertfall du er gravid[emoji16] jeg ville selv kjøpe digital i dag for å bare få det bekreftet enda en gang.. altså, jeg kjenner jeg er gravid, men må ha bekreftelser på bekreftelser[emoji23][emoji85]

Ja, jeg tok en i går som sa Gravid 1-2, så jeg er iallfall gravid, jeg er bare redd det skal forsvinne! Hadde nemlig en tidlig SA i fjor, så jeg er littegrann frynsete i nervene denne ganga.. Men herregud det er jo så gøy å se den digitale bekrefte graviditet. Skal prøve å la vær å teste nå. :smiley-ashamed004

Ok, litt merkelig at der skal variere så mye men.. ny imorgen? [emoji846]

Det er det jeg også synes.. Har tatt et par sånne "kassett"-tester, og de er ganske positive. Tar ny i morgen. Reiser på ferie også, så jeg er ekstra bekymret for at noe skal skje mens vi er borte.

Last edited:
Back
Topp