Tcsk Mamma til 2♥️
Forelsket i forumet
Rfsu fikk jeg veldig svak positiv med, tok strimmel samme kveld som var enda sterkere
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bra. Dessverre var det ikke noe beby her, så får satse på positivt til vår/sommerRfsu fikk jeg veldig svak positiv med, tok strimmel samme kveld som var enda sterkere
Ikke her heller, mista på tirsdag 5+3Så bra. Dessverre var det ikke noe beby her, så får satse på positivt til vår/sommer![]()
Så kjedeligIkke her heller, mista på tirsdag 5+3positive tester 10 dager på rad for å så miste samme natt
når blir da neste forsøk?Jeg åSå kjedelignår blir da neste forsøk?
Jeg skal på første time nå i mars![]()
Sånn var det med meg åHei!
Jeg fikk positiv test tirsdag, positiv blodprøver på mandag, men idag så er det ikke noe strek eller skygge på test, har ikke blødd eller noe, har jeg da mista eller fortsatt håp? Skal ringe til sykehuset på mandag for blodprøve.. kjip dag..
blødde du i ettertid? Eller hvor langt tid tok det før mensen kom?Sånn var det med meg åmista
Jeg testa positivt 9-10-11-12-13-14 dager etter innsett av blasto. 5 dagers. Testdag var (16 dager etter) 1 februar. Skulle å slutte med litinus 1 februar. 3 dager etter kom mensen 3 dager etter negative tester å alle symptomer borteblødde du i ettertid? Eller hvor langt tid tok det før mensen kom?
Har du testet igjen. Jeg fikk gravid digital på en tirsdag og negativ på onsdag dagen etterblødde du i ettertid? Eller hvor langt tid tok det før mensen kom?
Testa meg i går også negativ, blør idag ( friskt blod) så tipper det er mensen da jeg også har menskramper som jeg pleier… suger veldig!Har du testet igjen. Jeg fikk gravid digital på en tirsdag og negativ på onsdag dagen etter
Typisk. Man blir lurt av positive tester, er vel derfor man aldri skal teste før testdag. Jeg har fått ny time allerede, har ett på frys. Er litt negativ nå kjenner jeg, å har bare ett igjen, er kansje lurt å gjøre det med engangTesta meg i går også negativ, blør idag ( friskt blod) så tipper det er mensen da jeg også har menskramper som jeg pleier… suger veldig!
Vet du når du kan sette igjen?
Typisk. Man blir lurt av positive tester, er vel derfor man aldri skal teste før testdag. Jeg har fått ny time allerede, har ett på frys. Er litt negativ nå kjenner jeg, å har bare ett igjen, er kansje lurt å gjøre det med engang![]()
jeg må være ærlig å si at jeg klappet helt sammen første 2 dagene. Skjønner ikke alle di positive testene og digitale for dagen etter å ha blenda å mensTesta meg i går også negativ, blør idag ( friskt blod) så tipper det er mensen da jeg også har menskramper som jeg pleier… suger veldig!
Vet du når du kan sette igjen?
Du har hatt en kjemisk rett å slett.. det har festet seg men så blitt sluppet igjen da ikke har utviklet seg som det skal. Man kan fint teste før, men det er uansett HCG blodprøve med stigning som er gjeldene. Å måle med urin er helt håpløst egentlig da du ikke vet om konsentrasjonen i urinen din er lik fra dag til dag. Så testene indikerer HCG og blir de jevnt sterkere så er det sannsynlig at det er en utvikling og stigningjeg må være ærlig å si at jeg klappet helt sammen første 2 dagene. Skjønner ikke alle di positive testene og digitale for dagen etter å ha blenda å mensmen har det bra nå, vet i allefall til neste gang å ikke teste før testdag å ikke bli lurt av litinus
Ja jeg skjønte det da strekene ble lysere for hver dag å digital var 1-2 flere dager etter den først var 1-2. tror jeg har hatt en «normal» kjemisk før også i 2020, hadde 3 positive tester men fikk mens. Ellers har jeg 2 barn fra før, men var første gang med ivf for meg nå, ble jo gravid på første å det er braDu har hatt en kjemisk rett å slett.. det har festet seg men så blitt sluppet igjen da ikke har utviklet seg som det skal. Man kan fint teste før, men det er uansett HCG blodprøve med stigning som er gjeldene. Å måle med urin er helt håpløst egentlig da du ikke vet om konsentrasjonen i urinen din er lik fra dag til dag. Så testene indikerer HCG og blir de jevnt sterkere så er det sannsynlig at det er en utvikling og stigning![]()
Har fu fått en plan videre? Eventuelt når kan du sette inn blasto?Ja jeg skjønte det da strekene ble lysere for hver dag å digital var 1-2 flere dager etter den først var 1-2. tror jeg har hatt en «normal» kjemisk før også i 2020, hadde 3 positive tester men fikk mens. Ellers har jeg 2 barn fra før, men var første gang med ivf for meg nå, ble jo gravid på første å det er braMen har bare ett egg igjen, 1 blasto på frys
Har fått plan, men med ny jobb så avventer jeg litt. Ble for mye for meg nå med alt det som skjedde å di skyhøye hormoneneHar fu fått en plan videre? Eventuelt når kan du sette inn blasto?![]()
Huff ja det skjønner jeg!Har fått plan, men med ny jobb så avventer jeg litt. Ble for mye for meg nå med alt det som skjedde å di skyhøye hormonenesom endte med graviditet og mista. Fokuserer på andre ting nå. Hva med deg? Har egentlig time nå i mars….. får se
![]()