Test - positiv eller skygge?

Rea25

Forelsket i forumet
Ser jeg veldig nøye på denne testen, så viser den positiv. Vi har jo fått beskjed om at vi ikke kan bli gravid naturlig..
Det jeg lurer på, har tatt bilde av pakken, er det noen som har opplevd og få skyggestrek på disse testene?

Vedlegg

• A59685CF-91F2-49F3-B617-CD2B39D8B541.jpeg
    A59685CF-91F2-49F3-B617-CD2B39D8B541.jpeg
    1,8 MB · Visninger: 285
  • 2C1A9C2F-CC20-4A1F-9547-910E37711B87.jpeg
    2C1A9C2F-CC20-4A1F-9547-910E37711B87.jpeg
    1,4 MB · Visninger: 286
Ser jeg veldig nøye på denne testen, så viser den positiv. Vi har jo fått beskjed om at vi ikke kan bli gravid naturlig..
Det jeg lurer på, har tatt bilde av pakken, er det noen som har opplevd og få skyggestrek på disse testene?
Ikke erfaring med denne typen men denne er jo positiv!

Falsk positiv skal vel så mye til så tror nesten du kan se bort i fra det. Har du en test du kan ta i morgen tidlig også? Evt om 2 dager. Hcg dobler seg vel hver 48 time og da ser du det enten tydeligere eller så er streken borte.
Selv om jeg tror selv du vet svaret :smiley-bounce012

Falsk positiv skal vel så mye til så tror nesten du kan se bort i fra det. Har du en test du kan ta i morgen tidlig også? Evt om 2 dager. Hcg dobler seg vel hver 48 time og da ser du det enten tydeligere eller så er streken borte.
Selv om jeg tror selv du vet svaret :smiley-bounce012
Har flere tester igjen. Tenkte også å ta en digital test, stoler litt mer på de.
Men syns streken var litt vel utydelig. Er egentlig 3 uker siden jeg skulle hatt mensen :dead:

Stikker innom fra vi som prøver. Der ser jeg at det er mange det som dessverre har fått falsk positiv på disse testene. :mad:
Men håpet jo selvsagt at dette er en reel strek for deg! :Heartred
Ta en annen test :Heartred

Har flere tester igjen. Tenkte også å ta en digital test, stoler litt mer på de.
Men syns streken var litt vel utydelig. Er egentlig 3 uker siden jeg skulle hatt mensen :dead:
3 uker ja, da burde den vært sterkere. Hvis du har digital så ville jeg tatt den jeg altså.

Har brukt denne testen en del, og min erfaring er at den slår ut seint – men ALDRI opplevd å få positiv uten å være gravid. Jeg har trua!

Oppdatering :D Svakere strek i mårres og en negativ:dead::shifty: Så litt redd for at det ikke går helt veien her altså.. Men har kjøpt digital nå, så blir det å teste med den i mårra. Så håper jeg at hvis det er en spire, at den klorer seg fast, selv om det ikke ser helt sånn uto_O

Dagens! Så kun skygge på de andre. Så da håper jeg at mensen dukker opp, så vi får tatt blodprøver og startet prosessen mot IVF :)

Vedlegg

• 6BF6555C-D5D8-43E7-A727-98F2CBA1B64C.jpeg
    6BF6555C-D5D8-43E7-A727-98F2CBA1B64C.jpeg
    1,6 MB · Visninger: 105
Ingen god erfaring med de testene der. Fikk mange falsk positive:confused:
Ja, har kjøpt noen andre tester, pluss en digital og de var negative. Ut i fra hva jeg har lest, så er det mest sannsynlig eggløsning som har løst ut testen :dead: Så da har jeg rett og slett hoppet over en syklus, sikkert av stress for at jeg må ta blodprøve ved mensenstart:hungover:

Ja, har kjøpt noen andre tester, pluss en digital og de var negative. Ut i fra hva jeg har lest, så er det mest sannsynlig eggløsning som har løst ut testen :dead: Så da har jeg rett og slett hoppet over en syklus, sikkert av stress for at jeg må ta blodprøve ved mensenstart:hungover:
Det var leit:confused: Håper du lykkes på neste forsøk:smiley-angelic001

Back
Topp