Test nr 3 idag!

Christine1986

Betatt av forumet
09611c705217806c4732f9c244546a63
venter enda på endelig svar fra legen ang blodprøve om jeg er gravid. Men føler meg optimistisk ☺ hcg nivået ville jo gått ned i og med at jeg hadde SA for 6 uker siden.
 
Ser ut som du er gravid :) Det tar somregel ikke så lang tid etter en sa før testen ikke er positiv lengre (kommer kanskje ann på hvor langt man er på vei, jeg var 6uker da jeg mistet).
Jeg hadde sa 11.juli og 1,5 uke etterpå hadde jeg el. Tok test ikke mange dager etter el, den viste negativ. 3.8 var den positiv ! :Heartred
 
Hadde aldri trodd det skulle skje så fort hadde SA 6 juli. Var 5-6 uker da det skjedde. Klarer liksom ikke å tru det før jeg får svar om blodprøven. Selvom jeg har symptomer, Og testene er positive. Tenker liksom at dette er bare i hodet midt, at jeg innbiller med svangerskap
 
Skjønner hvordan du har det.. Jeg fikk så for el etterpå at jeg trodde umulig at d kunne være det.. Men så, få uker etter viste testen to klare rosa streker :) Så, det er mulig! Men jeg forstår også at det er vanskelig å tro.. Jeg selv også måtte bruke litt tid på å la det synke inn. Jeg sa det høyt til med selv, og det hørtes bare rart ut! Haha.. Men, nå er jeg 5+5 og buksene sprenger, murringene er konstante, ryggen verker og brystene er ømme! :p

Det blir kanskje mer virkelig for deg når sj får det bekreftet hos lege ;) ....og gratulerer :Heartred
 
Back
Topp