test med ukeindikator

Lodviss

Elsker forumet
...har denne type test vist ca riktig resultat for dere??
Den viste meg at jeg er over 5 uker på vei (den viser ikke mer enn 5 uker +), men ift mensen så skulle jeg vært 4 uker på vei (i sist uke når jeg tok den).. Ift til at puppene er ca dobbel størrelse allerede og magen er begynt å vokse bittelitt... Om jeg bare var 4 uker på vei da, så skjønner jeg ikke hvordan jeg i huleste skal klare å holde denne graviditeten skjult frem til uke 12! 

Jeg er gravid med nummer 2, så magen begynner vel å vokse tidligere enn førstemann?

Vokser sikkert fortere, ja..
Men testen viste riktig her ja :-)

Tjaaa... Kan du ha hatt eggløsning tidligere enn du tror?
Tyder jo på at det er mye hcg i sving her, det kan jo også være tvillinger.
Selv har jeg opplevd å få 3+ på cbd tre dager før IKM, men det viste seg dessverre å være blighted ovum og jeg mistet i slutten av uke 6. 
Så egentlig tror jeg ikke det er så lurt å henge seg opp i hvor mange uker den testen viser, fordi man produserer hcg i ulik fart.
Det med mage i uke 4 tror jeg nok bare er du som ser, altså... Livmoren kommer ikke opp over bekkenet før i uke 9-10 for flergangsfødende. Litt oppblåst kanskje?  

Prikketrusa skrev:
Tjaaa... Kan du ha hatt eggløsning tidligere enn du tror?
Tyder jo på at det er mye hcg i sving her, det kan jo også være tvillinger.
Selv har jeg opplevd å få 3+ på cbd tre dager før IKM, men det viste seg dessverre å være blighted ovum og jeg mistet i slutten av uke 6. 
Så egentlig tror jeg ikke det er så lurt å henge seg opp i hvor mange uker den testen viser, fordi man produserer hcg i ulik fart.
Det med mage i uke 4 tror jeg nok bare er du som ser, altså... Livmoren kommer ikke opp over bekkenet før i uke 9-10 for flergangsfødende. Litt oppblåst kanskje?  

Jeg har også tenkt at jeg bare er oppblåst, og må vel egentlig bare satse på det! ;) Kan godt være jeg har eggløsning før jeg tror jeg har. Eller når jeg regner meg ut så var ikke samboeren min hjemme en gang når jeg trodde jeg hadde EL! ;)
Tvillinger - jeez! Nå stresser du meg! ;)

Back
Topp