Test med små prikker?!

Karianne

Betatt av forumet
Jeg tok en cb test i stad. Den var negativ. Men det var tre småsmå prikker der streken skulle ha vært hvis testen var posistiv. Disse småsmå prikkene var klar blå og som sagt helt midt på. Noen som har vært borti dette? De forsvant ikke etterhvert - de er der fortsatt.

Litt rart - hva kan dette komme av?
 
hei
jeg har egentlig ikke noe peiling på cb tester men det kan jo hende at det for eksempel noe galt med testen eller noe. men ikke vet jeg, kansje du burde ta en test til for å være helt sikker.
 
Ja, kanskje det! Den var nok negativ - men bare så rart at det dukket opp små prikker akkurat der!

Jeg tror jeg avventer noen dager for å se!
 
Har heller aldri hørt om prikker på tester, men da er det bare å ta en test til snart da, vet du [;)]
Du får gi oss beskjed når du finner ut av det
 
Huff så mye rart en skal henge seg opp i!![:-] Syns bare det var litt rart. Det var tre små prikker på rett linje akkurat der den loddrette streken skulle ha vært ved positiv test - hmm...[8|]
 
Leste att disse prikkene kommer av for mye urin jeg oxo, var noen som hadde tatt kontakt med de som førte tesene og fått det som svar. Tror det var på www.barnimagen.com jeg leste det. [:)]
 
ORIGINAL: Karianne

Jeg tok en cb test i stad. Den var negativ. Men det var tre småsmå prikker der streken skulle ha vært hvis testen var posistiv. Disse småsmå prikkene var klar blå og som sagt helt midt på. Noen som har vært borti dette? De forsvant ikke etterhvert - de er der fortsatt.

Litt rart - hva kan dette komme av?



Har også opplevd dette! Men tok nye tester, og de var negative. Forstår hvordan du føler det nå, for jeg ble også veldig opphengt i dette at de var på den "riktige" plassen. Men det var altså ikke et positivt resultat.[:@]

Sorry, men lykke til igjen[;)]
 
hei vil bare si at jeg sendte mail til cb en gang netopp pga de små prikkene og fikk da til svar at de komer av at urin har kommet inn på testen så de skal man ikke bry se om...
Da jeg fikk svaret hadde jeg et aldrig så litehåp men det kræsjet bra da gitt...
 
Back
Topp