Katta
Forumet er livet
Julistrålene 2025 ♡
Aprilbarna`15
♡ Maibarna ♡
Novemberlykke 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller ,men forventa negativ så tenkte bare "okei " når den ble det ,uten å tenke så mye mer over det .. Får teste igjen snart jaHar selv ikke opplevd test som har blitt positiv etter å ha liggi en stund, blitt positive med en gang her. Men, regner vel med at du kommer til å ta en ny test snart?![]()
Tusen takk for at du svarer! Jeg ble bare så innmari overraska.Fra en testoman, mine tester har aldri fått to steker uansett om di har ligget ett døgn. Så dette er nok en positiv testgratulerer
Den der er nok positiv!Kjøpte en 2-pk med Metode-tester fra apotek 1. Testa ,så på den ,gikk i dusjen og 10 minutter senere ser den sånn ut. Kan det være en falsk positiv fordi den lå mer enn 5 minutter?
Kan jeg forresten spørre , ifølge (eventuell)menstermin er jeg 4+5 , er det et dårlig tegn at den er så svak da?
Sist hadde jeg veldig svake tester! GratulererKan jeg forresten spørre , ifølge (eventuell)menstermin er jeg 4+5 , er det et dårlig tegn at den er så svak da?
Og der var det litt brunlig utflod på papiret .. herregud for en berg og dalbane .
Og der var det litt brunlig utflod på papiret .. herregud for en berg og dalbane .
Så hyggelig at du spør! Bittelitt spor på papiret , og ny positiv test ,så vi får bare ta det derifraHvordan går det med deg?