Test med falsk positiv?

Katta

Forumet er livet
Julistrålene 2025 ♡
Aprilbarna`15
♡ Maibarna ♡
Novemberlykke 2018
❤️ Septemberlykke 2020 ❤️
Kjøpte en 2-pk med Metode-tester fra apotek 1. Testa ,så på den ,gikk i dusjen og 10 minutter senere ser den sånn ut. Kan det være en falsk positiv fordi den lå mer enn 5 minutter?

Vedlegg

• 15796807872155787330340441282764.jpg
    15796807872155787330340441282764.jpg
    29,1 KB · Visninger: 291
Den så jo ganske positiv ut da :happy:

Selv om det gikk mer enn 5 minutter?

Ja, den tror jeg må være positiv, selv på overtid:)

Har selv ikke opplevd test som har blitt positiv etter å ha liggi en stund, blitt positive med en gang her. Men, regner vel med at du kommer til å ta en ny test snart? :p

Tusen takk for at dere svarer :Heartred

Fra en testoman, mine tester har aldri fått to steker uansett om di har ligget ett døgn. Så dette er nok en positiv test ❤️ gratulerer

Har selv ikke opplevd test som har blitt positiv etter å ha liggi en stund, blitt positive med en gang her. Men, regner vel med at du kommer til å ta en ny test snart? :p
Ikke jeg heller ,men forventa negativ så tenkte bare "okei " når den ble det ,uten å tenke så mye mer over det .. Får teste igjen snart ja :smiley-ashamed008

Fra en testoman, mine tester har aldri fått to steker uansett om di har ligget ett døgn. Så dette er nok en positiv test ❤️ gratulerer
Tusen takk for at du svarer! Jeg ble bare så innmari overraska.

Kan jeg forresten spørre , ifølge (eventuell)menstermin er jeg 4+5 , er det et dårlig tegn at den er så svak da?

Du er nok gravid :)

Kan jeg forresten spørre , ifølge (eventuell)menstermin er jeg 4+5 , er det et dårlig tegn at den er så svak da?

Nei, du kan ha hatt eggløsning senere enn den har beregnet :happy:

Og der var det litt brunlig utflod på papiret .. herregud for en berg og dalbane .

Skriv svaret ditt ...
Back
Topp