test i dag!

Levi77

Andre møte med forumet
Hei!¨
Måtte ta en test i dag etter å ha vært urolig en uke.. Hadde bare en del brun utflod i forrige uke da mensen skulle komme, og det er ikke vanlig.. Og sannelig. Positiv var den! Og noen få timer etterpå så begynte det å komme mer brunt.. Så ja ja... Har mista fire ganger før så jeg er redd det blir et kort opphold her. Og dette var langt fra planlagt, vi skulle ikke ha flere enn de to vi har.. Men nå som jeg fikk bekreftet det jeg har trodd ei uke, så vil jeg jo selvfølgelig ha det på plass... Så mye følelser i sving her nå, og mannen måtte dra på jobb.
Han prøvde å trøste før han dro, men funker dårlig når han omtrent sier at han syns det er like greit for kroppen min sin del (har hatt bekkenløsning som har vært helt grusom med de to første) og at vi har jo to friske og raske barn fra før.. Joda.. Fornuften min sier kanskje det samme, men jeg trenger ikke det nå![:@]

Uff.. Pøste ut mye her nå.. Har bare ingen å snakke med, vil helst ikke si noe om dette enda siden det er som det er.. [:(]

Uff, ingen lett situasjon å være i. Håper det ordner seg, men bare fordi du har litt brunt utflodd, eller spotting trenger det jo ikke bety at det går galt. Selv hadde jeg store blødninger med minsten, klumper og hele pakken, men han er jo her.

Håper uansett det ordner seg for dere, og at det går den veien dere vil at det skal gå. Gratulerer også [:)]

takk takk.. Men ble en kort visitt for meg her inne, for nå forsvinner det.. Lykke til alle sammen!

Blør du enda mer?

Så trist!

Lykke til videre

blødde litt i går og i dag morges, nå er det brunt igjen.. Men jeg håper vel ikke på noe mer egentlig.

[&:]

Håper det går rette veien for deg[:)]

ORIGINAL: Levi77

blødde litt i går og i dag morges, nå er det brunt igjen.. Men jeg håper vel ikke på noe mer egentlig.

[&:]

uff så trist, men har hørt at man kan blø en del å at det alikevell kan gå bra. du får slappe av å ta en test når det har roet seg i gjen. Masse lykke til i hvertfall.

Back
Topp