Test: Hvem er du i frustrerte fruer?

~Kathrine~

Forumet er livet
http://www.start.no/quiz/quiz.html?quiz_id=340

Mitt resultat:

Du er Lynette Scavo
Som mor til fire barn under seks år har ikke Lynette tid til å sminke seg og pønske ut nye antrekk.
Når hun har en ledig stund bruker hun som regel den til å bekymre seg over feminine fristelser i mannens liv. Egentlig vil Lynette mye heller være på jobben, men holder stand hjemme så godt hun kan.

Du er Susan Mayer
Strengt tatt ingen husmor, men en hjemmearbeidende illustratør. Rollene mellom mor og tenåringsdatter blr stadig snudd opp ned, takket være Susans evne til å havne i trøbbel og kløne til det meste. Såret av eksmannen, men stadig på jakt etter kjærlighet

Du er Gabrielle Solis
En stilfull skjønnhet som vet å utnytte sin femininitet for å komme seg opp og frem. Men tross dyre gaver og et bekymringsløst liv savner Gabrielle kjærlig oppmerksomhet. Livet blir mer komplisert med en affære med tenårings-gartneren, en mann på vei inn i fengsel, pengeproblemer og en uønsket graviditet.

Ups....[:D]

Du er Edie Britt
Faktisk ingen husmor i det hele tatt, men selvstendig eiendomsmegler som like å henge med husmødrene selv om hun ikke egentlig er en venninne-type. Frigjort og freidig sier hun som regel nøyaktig hva hun mener og legger seg åpenlyst etter mennene hun er interessert i.

Du er Lynette Scavo
Som mor til fire barn under seks år har ikke Lynette tid til å sminke seg og pønske ut nye antrekk. Når hun har en ledig stund bruker hun som regel den til å bekymre seg over feminine fristelser i mannens liv. Egentlig vil Lynette mye heller være på jobben, men holder stand hjemme så godt hun kan.

Du er Lynette Scavo
Som mor til fire barn under seks år har ikke Lynette tid til å sminke seg og pønske ut nye antrekk. Når hun har en ledig stund bruker hun som regel den til å bekymre seg over feminine fristelser i mannens liv. Egentlig vil Lynette mye heller være på jobben, men holder stand hjemme så godt hun kan.

Du er Gabrielle Solis
En stilfull skjønnhet som vet å utnytte sin femininitet for å komme seg opp og frem. Men tross dyre gaver og et bekymringsløst liv savner Gabrielle kjærlig oppmerksomhet. Livet blir mer komplisert med en affære med tenårings-gartneren, en mann på vei inn i fengsel, pengeproblemer og en uønsket graviditet.

Ehmm.. vet ikke om dette var helt bra jeg??!
Jeg hadde da virkelig blitt glad for en graviditet...hehe [:D][:D] Jaja, jeg er tydeligvis HOT..haha [:D][:D]

Du er Susan Mayer
Strengt tatt ingen husmor, men en hjemmearbeidende illustratør. Rollene mellom mor og tenåringsdatter blr stadig snudd opp ned, takket være Susans evne til å havne i trøbbel og kløne til det meste. Såret av eksmannen, men stadig på jakt etter kjærlighet.

Du er Bree Van De Kamp
Perfeksjonist til fingerspissene. En gourmetkokk i et plettfritt hjem som lever for å opprettholde den perfekte fasaden. Ikke lett når mannen truer med skilsmisse fordi du er for perfekt og barna slett ikke oppfører seg som engler.

Hahahahaha!! Jeg vet ikke helt om dette stemmer, nei! Men morsom test!

M

Du er Gabrielle Solis

ææææ....hvet nå ikke det, her jeg sitter med megamage og en slitt joggedress.... føler meg liksom ikke akkurat stilfull da! hehehehe.....[:)]

Oi...Jeg ble Edie Britt......................Ikke helt min greie men kul test da!!!!

haha..eg er susan mayer...GUD det nekter eg å tru!!![:D]

Du er Lynette Scavo

Susan jeg og....[:)]

Du er Gabrielle Solis

he,he... har jo en sønn.... og vil ha flere.... har aldri vært eller rotet med en som er yngre....men,men.... vakker dame å bli sammenlignet med da[;)]

Du er Lynette Scavo
Som mor til fire barn under seks år har ikke Lynette tid til å sminke seg og pønske ut nye antrekk. Når hun har en ledig stund bruker hun som regel den til å bekymre seg over feminine fristelser i mannens liv. Egentlig vil Lynette mye heller være på jobben, men holder stand hjemme så godt hun kan

Du er Lynette Scavo

[:D][:D][:D]Du er Bree Van De Kamp
Perfeksjonist til fingerspissene. En gourmetkokk i et plettfritt hjem som lever for å opprettholde den perfekte fasaden. Ikke lett når mannen truer med skilsmisse fordi du er for perfekt og barna slett ikke oppfører seg som engler.
[:D][:D][:D]
Trur eg ler meg skakk eg!!!!
Stemmer jo ikkje i det heile!![:D][:D]

Du er Susan Mayer
Strengt tatt ingen husmor, men en hjemmearbeidende illustratør. Rollene mellom mor og tenåringsdatter blr stadig snudd opp ned, takket være Susans evne til å havne i trøbbel og kløne til det meste. Såret av eksmannen, men stadig på jakt etter kjærlighet

Back
Topp