Test før uteblitt tante besøk

Gika

Blir kjent med forumet
Noen som har prøvd slike tester, som fex RFSU? Hvor mange dager før kan man ta den med en rimelig sjanse for et riktig test svar?? Jeg tror ikke jeg greier å vente... Har ingen følelse av å være gravid, men dog, sjansen er der jo så absolutt fordi om[:)]
 
Er det ikke bare til å prøve da?? [;)]
 
Hehe, sant nok. Men dumt å bruke energi og penger på en test som ikke er sikker. Hadde jeg visst den var sikker hadde jeg ikke vært i tvil, men hadde håpet noen hadde erfaring, evt noen tester som er bedre enn andre tester fum (laget en ny forkortelse jeg, bare for å gjøre forrvirrelsen total [:D]). Eller kanskje det allerede fines en forkortelse på "før uteblitt mens?" Hadde i så fall ikke forundret meg [:)]
 
Jeg har ikke testet positivt før ikm, så jeg kan ikke hjelpe deg desverre [8|]
 
Hei!
Jeg har mest erfaring men testene fra www.billige-tester.com. Med de testet jeg positivt 3 dager før IKM. Men streken var selvfølgelig veeeldig svak, men man kunne ane at den var der, og jeg fortsatte å teste og streken ble etterhvert mer synlig. Disse testene er så billig at man trenger ikke tenke på om man skal vente med å teste for pengene sin del... Det er selvfølgelig smak og behag med disse testene. Det er bare noen strimmler, men jeg synes de er enkle i bruk. Men vi er forskjellige. Såg i et apotek-vindu her en dag at det er kommet digitale graviditetstester, der det står med tekst om man er gravid eller ikke. Nå vet jeg ikke hva disse koster, men de kan nok ikke være de billigste på markedet, men produsenter vet å lage ting som koster penger... Men noen vil ha de inn med teskje, mens andre nøyer seg med to streker på en strimmel...
Jeg følte meg heller ikke gravid når jeg testet, og har ikke så mange symptomer nå heller. Kjenner at det murrer litt i magen av og til, sånn som jeg kjente den dagen jeg fikk mensen
Lykke til med testingen uansett hvilken dag du velger å ta den....
Klem
 
Ang de billig testene...Jeg har opplevd flere ganger, at det ikke kommer sånn rosa bakgrunn på dem, så da dypper jeg strimmelen mye lengre enn 3 sek..., og kanskje 2 ganger,..... Det blir kanskje litt feil det? Just wonder...
 
Kommer det ikke kontroll-strek? Jeg dyppet den i 3- 5 sek. Her alltid fått sånn rosa bakgrunn, når urinen blir sugd oppover stimmelen, men bakgrunnen blir hvit igjen og så står det igjen en rosa-bergunder kontrollstrek, og evt en test-strek. Har vært akkurat likt på EL-tester som graviditetstestene.
 
Den delen som strekene skal komme, har innimellom forblitt hvite.... Derfor dypper jeg 2 ganger, eller da kanskje i 10 sekunder... Og det blir kanskje litt feil det da, hmmm.... Men fikk ikke pos op el testen. det var en ganske synelig strek dagen før forventet el, men da jeg prøvde 24 timer senere var den ganske så usynelig... Så regner den som negativ da...
 
Tror jeg kjøper med en gang! [:)] De testene jeg bruker koster ca 70 kr pr test, så da kan jeg ikke drive å teste meg i ett sett. Er nå riktignok fem dager til IKM, så hcg nivået er neppe stort nok til å teste pos uansett... men dette er jå sååå spennende! Gikk med murring i hele går kveld, og tenkte "nå skjer det ting! [:)] Men man vet sannelig aldri, sist mnd var jeg overbevist om at vi var gravide, hadde vært på bryllupsreise og var sikre på at all aktiviteten der bare måtte bli et barn [:)], men den gang ei....[:@]. Men kan jo ikke regne med å bli gravid på 1pp heller, egentlig ikke 2pp eller, men det kan jo være [:)].

Får vente videre...
 
Håper at det har klaffa for din del... Hadde jo vært veldig moro!!! Dem sier vel at man skal teste dagen IKM, men kan jo hende den viser positivt både før og etter den dagen...
På billige tester (reklamerer for det igjen jeg da[;)]), har dem billige graviditetstester og alt, og mange her inne sier dem er like mye til å stole på som de på apoteket. Så dukan jo kjøpe noen der kanskje...., så blir det ikke så dyrt for deg liksom...

Ønsker deg lykke til[;)]
 
Back
Topp