Test etter ovitrelle

Kjærlighetsbarnet25

Flørter med forumet
Det er 10 dager siden ovitrelle, og 9 dager siden iui. Testen til venstre er fra i går kveld, midten med morgenurin i dag, og høyre er i kveld. Er dette falsk på grunn av ovitrelle, eller tror dere det er positiv test på grunn av graviditet?

Vedlegg

• IMG_5354.jpeg
    IMG_5354.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 66
I og med at de blir sterkere så tenker jeg sjansen er høy for at det der er en babyar altså! Dette blir spennende fremover!

Det er 10 dager siden ovitrelle, og 9 dager siden iui. Testen til venstre er fra i går kveld, midten med morgenurin i dag, og høyre er i kveld. Er dette falsk på grunn av ovitrelle, eller tror dere det er positiv test på grunn av graviditet?
Testene kan variere litt i styrke grunnet forskjellig urinkonsentrasjon, det gjorde det iallefall for meg, jeg hadde svake streker helt frem til 14-15 dager etter otrivelle, dag 16 var den blank igjen. Er enig med at det kan se lovende ut men ville sett sterkere streker før jeg ropte hurra, håper at du får se sterkere streker de neste 1-2 dagene :happy: :Heartpink

Takk for svar blir spennende. Jeg tok en ny test i dag med morgenurin, den var ganske lik den i går kveld. Så må nok vente litt å se. Er så utålmodig

For min del så har ovitrelle vært ut av kroppen rundt 10 dpo og hvis jeg hadde skyggestrek på den tiden så var den svakere og i hvert fall svakere etter en dag. Så det ser jo litt bra ut foreløpig! :)

Testrekka er fra helga, 9dpo til 11 dpo, morgen og kveld. Det andre bildet er fra i dag, 12dpo, og 13 dager siden ovitrelle. Hva tror dere?

Vedlegg

• IMG_5390.jpeg
    IMG_5390.jpeg
    672,5 KB · Visninger: 42
  • IMG_5392.jpeg
    IMG_5392.jpeg
    308,7 KB · Visninger: 42
Back
Topp