Test etter innsett (med bilde)

santana

Betatt av forumet
Jeg hadde egguttak 22.juli og innsett 24.juli. Dvs. at det er 6 dager siden egget ble befruktet. Hadde egentlig ikke tenkt å teste så tidlig, men gjorde det likevel. Kjenner jeg blir veldig usikker på resultatet. Hadde forventet blendahvit så tidlig, men ser jo en veldig svak strek her. Noen andre med erfaring rundt testing? Hvor tidlig testet dere positivt? Lurer på om det kan være Ovitrellen som sitter i enda også, 7 dager siden jeg satte den idag.

A330065F-90C2-4B92-9DD7-E2D4297FDD86.jpeg

670810B8-22C7-4358-98BA-ED24745F6F9F.jpeg

Last edited:
Satt du ovitrelle før uttak? Da må du nesten bare teste å se om streken blir svakere eller sterkere. Ovitrelle sitter normalt igjen i systemet ca 10 dager, noen kortere og noen lengre enn det.

Satt du ovitrelle før uttak? Da må du nesten bare teste å se om streken blir svakere eller sterkere. Ovitrelle sitter normalt igjen i systemet ca 10 dager, noen kortere og noen lengre enn det.

Ja, satte den forrige mandag. Uttak på onsdag og innsett på fredag. Kan jo godt være den som gir utslag, blir spennende å se.

Ja, satte den forrige mandag. Uttak på onsdag og innsett på fredag. Kan jo godt være den som gir utslag, blir spennende å se.

Da kan det være enten eller :) jeg fikk "blenda" test 8dpo og sterkere 9 dpo. Krysser fingrene for deg!

Spennende tider! Det er litt vel tidlig å teste, så vanskelig å vite om den svake streken er resten av eggløsningsprøyte etter naturlig HCG). Jeg måtte vente 14 dager med urinprøven og 10 med blodprøve (5 dagers blastocyst, Stork Køben). Jeg klarte ikke å vente, så startet å teste fra dag 10, den var svak positiv, men for svak til at jeg trodde på det.

Masse lykke til :)

Skal ikke si bastant, men 99 % sikker på at det er rester etter ovitrelle. 6 dpo er tidlig, fortsatt mye tid og sjanser ❤️

EL sprøyta sitter i opptil 10 dager, så er litt vanskelig og si. Jeg har testa negativ rundt 7 DPO, etter å ha testa ut den, og så begynt å få sterkere streker igjen, rundt 9 DPO. Og positiv digital 10 DPO denne gangen.

Som de andre sier er det kanskje ovitrelle, men når du først har begynt å teste kan du jo fortsette om du vil? Så ser du om testen blir svakere for hver dag, for så å forhåpentligvis bli sterkere igjen :happy: Slik så det ut for meg når jeg var gravid og hadde satt Ovitrelle. Ser det ikke på bildet men jeg så en strek hver dag, ble aldri helt blenda. Men det er selvsagt veldig forskjellig fra person til person!
PSX_20200526_085012.jpg

Samme som de andre sier. Men det er jo spennende å følge på utviklingen. Kjøp mange billigtester og se forskjellen på strekene, så ser du nok fort om det er eggløsningssprøyten eller hcg. Det er jo tidlig enda. Krysser fingrene for deg ❤️

Takk for svar alle sammen ☺️ Tenker også at det er Ovitrellen som gir utslag. Tok en ny idag, den var tilsvarende. Tar en ny i morgen for å se om det er noen endring da ☺️

Legger ved nytt bilde. Øverste test er fra i går, nederst fra idag.

CB4D0448-C1CC-40DD-958E-F22CD3ACC1F7.jpeg

Vis vedlegget 331959

Last edited:
Back
Topp