Test dagen

Svar på melding
ORIGINAL: IVFProver84

ORIGINAL: Jon Blund

ORIGINAL: tigergirl

14 dager etter innsettning, er det ikke slik er regner da?

jeg har ikke peiling.. Legen kommer hvert øyeblikk og overrekker nyheten[&:]

Har du fått svar?
Håper du har gode nyheter.

Har ikke fått svar enda.. venter ennå hehe.. håper legen ikke har glemt meg[&:]. Da blir jeg skuffet... Ligger på sykehuset forøvrig derfor jeg venter på lege svar nå hehe

Du får ha masse lykke te med svaret.
Og god bedring, ikke kjekt å hver på sykehus.

Svar på melding

ORIGINAL: tigergirl

14 dager etter innsettning, er det ikke slik er regner da?

jeg har ikke peiling.. Legen kommer hvert øyeblikk og overrekker nyheten[&:]

Har du fått svar?
Håper du har gode nyheter.

Har ikke fått svar enda.. venter ennå hehe.. håper legen ikke har glemt meg[&:]. Da blir jeg skuffet... Ligger på sykehuset forøvrig derfor jeg venter på lege svar nå hehe

Du får ha masse lykke te med svaret.
Og god bedring, ikke kjekt å hver på sykehus.

takk for det, men mulig hjem i morgen. Håper det:). Skal komme inn med resultatet så fort jeg får vite noe:).

Ser ut til at legen har glemt meg i dag SNUFFS SNUFFS, men jeg får vite det i morgen uansett i visitten:). Ellers må dere ha en god natt. Og takk for at dere venter sammen med meg:).

Ser ut til at legen har glemt meg i dag SNUFFS SNUFFS, men jeg får vite det i morgen uansett i visitten:). Ellers må dere ha en god natt. Og takk for at dere venter sammen med meg:).

God natt,Får håpe du klare og sove. Hadde ikke eg klart[;)]

God natt,Får håpe du klare og sove. Hadde ikke eg klart[;)]

Off ja du sier noe du hehe.. Natta

Hei alle sammen..

Lykken var ikke med oss denne gangen. Testen var negativ, og fikk blødning natt til onsdag.[:(][:(][:(]
Er ganske lei meg, men ringte riksen og serverte nyheten. Jeg spurte om neste oppstart og fikk spraystart i desember og uttakk i januar.
Jeg håper nyåret gir oss ønskebarnet.
Ett nytt år med blanke ark å en drøm i oppfyllelse hadde ikke været helt feil nei.
Tusen takk for alle tolmodige skjeler der ute.

Ps. Kom meg også ut av sykehuset i dag[:)]

Ha en fin dag videre alle sammen og lykke til med de som ruger enda og venter på resultat.

ORIGINAL: ElinR

uff så trist med neg forsøk!!! prøve å kose dere så godt dere kan nå og så lade opp batteriene til jul/nyttår, da lykkes d vettu[;)]

Trist! Eg fekk og avbrutt fryseforsøk i dag:( Men me får jåpa 2010 er året det skal skje et me vert gravide! [:)]

Skikkelig trist å lese! Vi får trøste oss sammen, du, håpomspirenosnart, og jeg...! Bedre lykke neste gang! [:)] Sender deg en god klem

ORIGINAL: Nesing

Uff, trist med negativ test og mensen [:(]! Håper en ny runde med oppstart i desember gir dere barnet dere ønsker dere. Ta godt vare på deg selv inntil det!  

ORIGINAL: håpomspirenosnart

Trist! Eg fekk og avbrutt fryseforsøk i dag:( Men me får jåpa 2010 er året det skal skje et me vert gravide! [:)]

Ja vi får satse på mirakler det året. trist å høre at dere måtte avbryte.

Bruker dere RH? Tenker masse på deg snuppa og håper dagene for deg også kommer seg.
Selv begynte jeg å grine da jeg hørte orde fødsel av alle ting. Men håper dagene blir bedre etter hvert.
Nå har jeg noe å se frem til igjen så satser på 2010...

ORIGINAL: Nesing

Uff, trist med negativ test og mensen [:(]! Håper en ny runde med oppstart i desember gir dere barnet dere ønsker dere. Ta godt vare på deg selv inntil det!  

Tusen takk for støtten.

Back
Topp