Termostat ute av kontroll

Veivalsa

Forumet er livet
Himmelbarn
Snøfnuggene 2018
Febbisbebbis'18
Marshmallows2021
Har generelt blitt veldig varm, må åpne vinduene hele tiden og det er ikke engang sommervær ute :hilarious: i tillegg får jeg sånne rush hvor hele kroppen og særlig ansiktet bli kokvarmt, varer noen sekunder før det roer seg igjen.

Noen andre som ikke regulerer temperatur som tidligere?
 
Jeg også! Men i går var jeg iskald. Har har pådratt meg UVI, så har feber. Startet på antibiotikakur i dag, så håper det blir bedre...
 
Her også! Så slitsomt. Vet liksom ikke om jeg holder på å bli syk eller hva.
 
Haha, ikke bare meg. :p kan ikke huske dette fra sist, sånn i starten, men ingen svangerskap er jo like da. Holdt på å koke på slutten og det var i desember/januar.
 
Min termostat er ødelagt tror jeg :hilarious: Har alltid vært frysen av meg men nå er det ekstremt. Gikk med tykk dunkåpe når andre gikk i t-skjorte, skjønte først etterpå hvorfor jeg fikk spørsmål om jeg var syk :hilarious: Lurer på om det kan ha sammenheng med lavere blodtrykk?
 
Akkurat likt som her, veldig varm i kroppen og har stort sett enten verandadør eller vindu åpent:) Var likt i tidligere svangerskap også:wtf:
 
Her er det helt omvendt denne gangen:) Er egentlig veldig varm av meg generelt og under første svangerskapet kokte jeg ihjel!! Men denne gangen har jeg egentlig vært kald helt fra start... Fryser så utrolig lett og får kulda raskt i kroppen:(
 
Her svinger det mellom at jeg fryser og svetter... Slitsomt :p
 
Haha, det er ikke bare meg nei:hilarious:
Jeg pleier å Være alt for varm(kroppstemperaturen min er alltid 0,5 grader mer enn hos andre), men nå svetter jeg og så fryser jeg også koker jeg også fryser jeg, skulle tro jeg ble syk:hilarious:
 
Koker veldig om nattan. Uvant da jeg vanligvis ligger med tova tøffler, pledd, dobbeldyne og kjæresten ved siden av for å holde meg varm :p
 
Er det flere som våkner på natta og er gjennomvåte av svette? Plutselig begynt med det på natta nå?

Sleit skikkelig med nattesvette i tre ukers tid forrige graviditet. Det var mellom uke 11-14 tror jeg. Det var fryktelig, ble helt klissklass i senga, endte opp med å legge håndklær over det våte midt på natta, for så å skifte neste dag. Var en ond sirkel med lite søvn og dermed mer kvalme. Ugg... Håper jeg slipper unna denne gangen :sorry:
 
Jeg er sååå varm, koker. Og er konstant klam!
Med begge gutta ble jeg jo gravid i okt/nov så jeg merket ikke såå godt til det. Jeg er normalt en frysepinn så da holdt det å gå i tskjorte. Nå derimot:hungover:
 
Sleit skikkelig med nattesvette i tre ukers tid forrige graviditet. Det var mellom uke 11-14 tror jeg. Det var fryktelig, ble helt klissklass i senga, endte opp med å legge håndklær over det våte midt på natta, for så å skifte neste dag. Var en ond sirkel med lite søvn og dermed mer kvalme. Ugg... Håper jeg slipper unna denne gangen :sorry:
Jeg er bare 4+4, så lurer på om dette skal fortsette:facepalm:
 
Jeg er bare 4+4, så lurer på om dette skal fortsette:facepalm:

Er flere symptomer som tar der litt mer kuli i andre trimester, så vi kan jo håpe at du slipper å ha det sånn helt til babyen kommer ut :joyful:
 
Er flere symptomer som tar der litt mer kuli i andre trimester, så vi kan jo håpe at du slipper å ha det sånn helt til babyen kommer ut :joyful:
Kan ikke huske det var sånn forrige svangerskap, men det kan godt være:joyful: men badet i senga i ammeperioden, det husker jeg:angelic: svetter aldri ellers, så er sikkert i forhold til hormonene:p men skal nå tåle det:happy:
 
Back
Topp