Termometer til panna

Gollemor

Forumet er livet
VIP
Noen som har det?
Funker det bra?

Kunne tenkt oss et vi kan bruke om natten, så vi slipper plage med rompetermometeret.
Vet jo at vi kan bruke det andre steder også, men nå vil vi ha et pannetermometer.

Svigers har fra clas ohlson, men jeg synes ikke noe særlig om det. Noen bedre? Pris`?

Vi har. Det er fra Clas Ohlson det også, men det gjør nytta si.
Viser litt over eller litt under noen ganger, men det jeg gjør er at jeg måler på meg selv først, for jeg vet at når jeg er frisk så har jeg 37 grader i kroppstemp.
Hvis den pannegreia viser feks 36 på meg og 38 på kidsa, så vet jeg at de har 39.

Funker iallefall mye bedre enn å vekke et sovende barn..

har sett de har den på apoteket og har faktisk vurdert å kjøpe den, for hatter det øre tempen vi har

Vi har Thermo Flash. www.thermoflash.no

Funker supert, og man kan måle på barnet når det sover, i steden for å kle av, stikke kaldt termometer opp i rompa, dobbelmåle fordi rompetermometeret trenger 4 målinger før det viser riktig temperatur, trøste, kle på, ned i senga igjen. Finne smokken, trekke opp spilledåsebamsen, trøste, finne to smokker til og en flaske melk. osv osv osv.

ORIGINAL: Ripley

Funker supert, og man kan måle på barnet når det sover, i steden for å kle av, stikke kaldt termometer opp i rompa, dobbelmåle fordi rompetermometeret trenger 4 målinger før det viser riktig temperatur, trøste, kle på, ned i senga igjen. Finne smokken, trekke opp spilledåsebamsen, trøste, finne to smokker til og en flaske melk. osv osv osv.

Hehe! ikke riktig så gæli med oss, men det kan fort bli det om vi ikke skaffer pannetermometer[:)]

Tusen takk for tips, folkens[:)]

hva er prisen på det termomenteret da? det så veldig kjekt ut..

såg en test på dette for ikke så lenge siden... mener disse panne termometerene kom ganske bra ut... skal se om jeg finner den igjen...

oi dæven.. det var jo litt pris på de[8D]

Jeg fikk den i gave av min mor til snuppas ettårsdag. Jeg korrigerer, snuppa fikk den i gave av sin mormor til ettårsdagen. [8D]

Men ja, koster rundt 600 kroner på Vitus. :)

ORIGINAL: Flyvende møllkuler

oi dæven.. det var jo litt pris på de[8D]

Synes ikke det var så gæli pris. kostet nesten 300 det vi har nå. Som vi kjøper hylser til i tillegg.

ORIGINAL: Gollemor

thermo flash kosater rundt 600,-

Den har vi! God som gull! [:)]

Vi har. Kjøpt på apotek, er panne og øretermometer i ett. VELDIG grei å bruke når Lillo sover! Legger til 0,8 på den jeg har.

Betalte 299,- for vårt, kjøpt på salg.

ORIGINAL: *Ripley*

Enig!! [:D]

Back
Topp