Termometer til barna

Danskeren

Forelsket i forumet
Sensommerbarna 2019
Hvilket bruker du?

Og hvor bruker du det? Øre, rumpe, munden, under armen eller? :)

- Vet at mange siger at i rumpen er det mest præcise, men har virkelig ikke lyst til at måle der, selvom det er en liten baby da, men husker selv hvor ubehageligt jeg synes det var som barn..

Til baken med fleksibel tupp, ikke spesielt ubehagelig og effektivt. Raskt i motsetning til gamle med kvikksølv da jeg var liten og presis

Til skolebarna har jeg et til øret

Men det funker dårlig på minstemor på tre, det gir litt feil svar Så små ører.

Til baken med fleksibel tupp, ikke spesielt ubehagelig og effektivt. Raskt i motsetning til gamle med kvikksølv da jeg var liten og presis

Til skolebarna har jeg et til øret

Men det funker dårlig på minstemor på tre, det gir litt feil svar Så små ører.

Okay, tusen takk :)

Foreløpig et vanlig i rumpa :p usikker selv hvilket jeg skal gå for når dette ikke er greit for ungene lengre :shy:

Har et reer termometer med fleksibel tupp som vi bruker i rumpa enn så lenge. Fortsetter helst med det så lenge det går, men regner med vi må over til øre etter hvert som hun blir større om det blir krig hver gang tempen skal tas. Så frem til at det fungerer greit. Har også sånn infrarødt termometer, det har vi brukt et par ganger når vi ville sjekke omtrent temp når hun sover og vi ikke vil vekke henne. Men hun har aldri vært syk så har aldri brukt det når det virkelig gjelder, veg ikke helt hva vi faktisk gjør da, regner med vi kjører litt dobbelt når hun blir syk for å sammenligne og vurderer ut i fra det.

Har et vanlig termometer som blir brukt i rompa eller under armen.
Har planer om å kjøpe et for å måle i øret etterhvert, men enn så lenge så går det greit med det vi har.
Hadde et pannetermometer da eldste var liten, men da det begynte å fuske kjøpte vi et vanlig termometer.

Måler i stumpen ved sykdom, ellers i panna. Pannetermometeret er ikke helt korrekt alltid så liker best å måle i rumpa ved feber

Back
Topp