Termometer-smokk

@ne

Gift med forumet
Noen som vet hvor man får kjøpt sånne???
Har funnet et par plasser på nettet, men bruker de å ha på apotek f.eks....  Skulle gjerne hatt nåååååååååå...[:D]

ORIGINAL: Tøsa

clas ohlsson har vel...
får du ikke til å bruke vanlig i rompa på han?

Joda... bruker det vanligvis.
Tenkte bare det kan være greit å ha for å sjekke temp på natten.... Slik at jeg slipper å vekke han å ta av alle klærne[:)]

ORIGINAL: @ne

ORIGINAL: Tøsa

clas ohlsson har vel...
får du ikke til å bruke vanlig i rompa på han?

Joda... bruker det vanligvis.
Tenkte bare det kan være greit å ha for å sjekke temp på natten.... Slik at jeg slipper å vekke han å ta av alle klærne[:)]

jeg har en... du kan få den! [:D] den er ny ligger i i uåpnet embalasje enda [;)]

Elkjøp selger vel den phillips pakken enda vil jeg tro.

elkjøp ja[:)]

jeg har slik, men den har aldri vist riktig.. så bruker ikke den mer.. bedre å kjøpe slik å ha i øra da tror jeg

ORIGINAL: MorTilSanderOgVetle

jeg har slik, men den har aldri vist riktig.. så bruker ikke den mer.. bedre å kjøpe slik å ha i øra da tror jeg

enig! men er ikke i rompa best??

Skal man måle korrekt temperatu er det rektal mål som er enklest og best. De smokkene måler ikke korrekt temperatur fordi de ligger inni munnen og ikke under tunga som er det korrekte om man nå vil måle i munnen. Øretermometerne er av svært varierende kvalitet og forutsetter at det brukes korrekt.. (korrekt plassert inni øregangen med korrekt vinkel) som kan være vanskelig om barnet er urolig....

Jeg holder meg til rektal tp ihvertfall,enkelt og greit og får et resultat jeg vet jeg kan stole på....

Back
Topp