Ventejente
Glad i forumet
Var til legen idag pga rygg problemer, å slengte samtidig inn ny urinprøve. Den var jo positiv så nå har jeg fått time til første kontroll 27.10!! gleder meg!!! Så sendte han henvisning til tidlig UL rundt 1 november siden jeg hadde MA sist.. Så det blir spennende!! Huff... deeeet kvir jeg meg til... håper ikke jeg får samme beskjed som sist!! 
Men! Så lurer jeg på en ting... Jeg har jo drevet å rekna litt selv på termin å sånn.. men vet ikke når jeg hadde eggløsning. Så jeg har rekna at det er lenger tid fra mens til el enn de standard 28 dagene. Da kommer jeg frem til at jeg er 5+5 uker på vei, men legen rekner jo bare ut fra menstermin og han sa jeg da var mellom 6-7 uker på vei. Hvilken terminregning hadde dere stolt på?? Har jo mest lyst til å være 6-7 da! Hehe
Finner det jo uannsett ut på tidlig UL, men det er jo 3 uker til minst!
Men! Så lurer jeg på en ting... Jeg har jo drevet å rekna litt selv på termin å sånn.. men vet ikke når jeg hadde eggløsning. Så jeg har rekna at det er lenger tid fra mens til el enn de standard 28 dagene. Da kommer jeg frem til at jeg er 5+5 uker på vei, men legen rekner jo bare ut fra menstermin og han sa jeg da var mellom 6-7 uker på vei. Hvilken terminregning hadde dere stolt på?? Har jo mest lyst til å være 6-7 da! Hehe