Termintråd?

Det hadde vært veldig bra å ha :D
Håper noen lager snart :angelic:

Jeg har ikke orket å lage, for sist jeg lagde terminoversikt i terminforumet mitt mistet jeg i uke 12, så har dårlige vibber fra det :dead:
Den ser jeg så absolutt!<3 trodde det var en slags moderator eller noe inne i termingruppene som gjorde, men det er det gjerne ikke :p

Tror hvem som helst kan lage, så om noen føler seg kallet så er det bare å hive seg rundt :D

Tror hvem som helst kan lage, så om noen føler seg kallet så er det bare å hive seg rundt :D
Jeg er ikne noe ordensmenneske, så jeg tror IKKE jeg skal ta på meg den :p har også erfaring med at jeg etter hvert faller litt ut herifra og inn på fb-grupper og snapgruppe i stedet, så mulig jeg ikke får fulgt opp skikkelig :p

Det er vel normalt å lage en oversikt rundt uke 12, etter første UL, også korrigere i u 18. Er litt jobb for den som tar det på seg ja !

Men man kan jo ha en tråd der man skriver termindato, landsdel man er fra, hvor mange barn man har fra før (om man har) og f.eks om man har prøvd(hvor lenge), eller om det ble en overraskelse

Det er vel normalt å lage en oversikt rundt uke 12, etter første UL, også korrigere i u 18. Er litt jobb for den som tar det på seg ja !
Tror mange av de andre termingruppene har en basert på menstermin, også blir det laget en ny etter man har fått fastsatt termin etter ultralyd :happy: Men ja, en del jobb for den som lager tråden. Jeg kunne lagd en tråd, men pga. samboer som jobber mye borte, og jeg er mye alene med lillemor og selv har 100% jobb, så er jeg litt redd jeg ikke får fulgt opp tråden skikkelig :smiley-ashamed004

Vi får satse på at det kommer noen inn etterhvert som vil ta ansvar for termintråd :) Jeg vil ikke ta ansvaret siden jeg har mistet 2 ganger før.

Back
Topp