4.mai - soolstråla- Haugesund sykehus -
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ble du flyttet til 3 mai ?03. Mai - Marthe<3 - Kongsvinger sykehus -
Jordmor gjorde egentlig det første jordmor time, babyverden kalkulator er ikke enig men alle leger etc er enig i 3 mai med sist mens så har egentlig vært det hele tiden Har bare ikke endret i den gamle terminlistenBle du flyttet til 3 mai ?
Aha , fikk bare det ikke til å stemme med nedtelling til halvveis om vi var like langtJordmor gjorde egentlig det første jordmor time, babyverden kalkulator er ikke enig men alle leger etc er enig i 3 mai med sist mens så har egentlig vært det hele tiden Har bare ikke endret i den gamle terminlisten
Nei er litt usikker på den, jordmor var enig i at jeg var 19+0 på torsdag men har termin 03 maiAha , fikk bare det ikke til å stemme med nedtelling til halvveis om vi var like langt
Jordmor sa det samme til meg men i følge baby verden så er jeg en dag etter , så da her jeg bare gått ut i fra babyverden jegNei er litt usikker på den, jordmor var enig i at jeg var 19+0 på torsdag men har termin 03 mai