Termintråd etter ultralyd ❤

Tror jeg fikk det til nå? Har ikke vært her inne siden jeg var gravid med førstemann i 2011 så glemt hvordan ting fungerer :happy::dance011

Ja nå har du nick her :) berre legg inn all infoen din samla i ny kommentar så skal eg kopiere det over :)
 
Fascinerende at ingen har termin 01.12! :D
 
Fascinerende at ingen har termin 01.12! :D
Skal bli veldig morro å se resultatet i januar. Hvem som har fått når og hvor langt før/på/etter termin man fødte:woot: Regner med at det første barnet dukker opp en gang i oktober, og deretter sier det vel plopp plopp plopp frem til straks etter nyttår
 
Skal bli veldig morro å se resultatet i januar. Hvem som har fått når og hvor langt før/på/etter termin man fødte:woot: Regner med at det første barnet dukker opp en gang i oktober, og deretter sier det vel plopp plopp plopp frem til straks etter nyttår
Jepp! Håper det blir sent i oktober for de som evt skulle starte såpass tidlig :love2
 
Jeg føder sikkert 01.12. Håper å føde til termin 30.11 for å gjøre barnehage lettere, men har garantert uflaks og føder noen minutter over midnatt eller noe slikt:hilarious:
Så negativt tenker jeg og. Om all maksimal jævelskap er ute så venter hun så lenge hun kan så det kræsjer langt oppi jula. Men av en grunn tror jeg at jeg bikker innafor de to første ukene enn de to siste.
 
Blir spennende å se endelig terminliste ja :joyful:
Jeg håper ingen tjuvstarter alt for tidlig:eek:
Jeg fikk første i uke 30, og føler meg ikke «trygg» før jeg passer den uka, hadde skikkelig angst for for tidlig fødsel sist:oops: Nå har jeg ingen tro på for tidlig, men lov å håpe på noen dager..(nr 2 kom dagen før termin) å pga vekt kan jeg «velge» å bli satt igang ei uke før, men gyn anbefalte det ikke om sv.skapet forløper normalt :)
 
Blir spennende å se endelig terminliste ja :joyful:
Jeg håper ingen tjuvstarter alt for tidlig:eek:
Jeg fikk første i uke 30, og føler meg ikke «trygg» før jeg passer den uka, hadde skikkelig angst for for tidlig fødsel sist:oops: Nå har jeg ingen tro på for tidlig, men lov å håpe på noen dager..(nr 2 kom dagen før termin) å pga vekt kan jeg «velge» å bli satt igang ei uke før, men gyn anbefalte det ikke om sv.skapet forløper normalt :)
Min første kom 34+2, så jeg er og spent på om jeg passerer det
 
Min første kom 34+2, så jeg er og spent på om jeg passerer det

Ja, det skjønner jeg..de er jo litt umodne enda da ♥️ Var som natt og dag å føde i uke 30 og 40 iallefall :joyful: Første var svært lungesyk.
 
Ja, det skjønner jeg..de er jo litt umodne enda da ♥️ Var som natt og dag å føde i uke 30 og 40 iallefall :joyful: Første var svært lungesyk.
Vi var nok ganske heldige, han var ferdig, bare liten. Ingen problemer i ettertid, og selv barnelegen trodde ikke at han var prematur da vi var på 1-års kontroll.
 
Back
Topp