Hei! Vil du endre min termin fra 7.november til 12.november? Nick: MammaSep21
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Beklager så mye frem og tilbake, men nå har jeg landa på termindato: 14.novemberHei! Vil du endre min termin fra 7.november til 12.november? Nick: MammaSep21
Neimen hei!! Samme termingruppe igjen?!Stjernesluddet -29 - B2 - uvisst - 12. november
Jaggu hyggelig å se deg her inne, var vel du som fikk lille T?Neimen hei!! Samme termingruppe igjen?!
Stemmer det! Husker ikke helt hvem du fikk- er du i snapgruppa? Har så dårlig koll på ekte navn kontra nickJaggu hyggelig å se deg her inne, var vel du som fikk lille T?
Håper alt er bra med lille! Ikke så rart, var ikke så aktiv og ikke i noe snapgruppeStemmer det! Husker ikke helt hvem du fikk- er du i snapgruppa? Har så dårlig koll på ekte navn kontra nick
Flo sier 08.11 og Preglife sier 10.11Ma93 - 29 - B1 - kvinneklinikken i Bergen - 08.11
Hos meg stemmer ikke flo, tror preglife er mest rett Den på Helseoversikten er hvertfall rett Når hadde du første dag i siste mens eller el?Flo sier 08.11 og Preglife sier 10.11
Helseoversikten sier 11.11 Første dag i siste mens var 01.02 og el var 13.02Hos meg stemmer ikke flo, tror preglife er mest rett Den på Helseoversikten er hvertfall rett Når hadde du første dag i siste mens eller el?
Ja det stemmer, Preglife ble 1 dag feil hos meg og! Menstermin blir da 11.11 og eltermin blir 09.11, hvilken skal jeg skrive opp?Helseoversikten sier 11.11 Første dag i siste mens var 01.02 og el var 13.02