Terminliste!

Tenker jeg kan skrive meg opp her også, første kom 1 uke før termin og nr 2 over termin, så Spennede å se når han her kommer :Heartblue

SuperNova2023 ~ 39 år ~ B3 ~ Ahus ~ 04.03
 
Hei!
Har i dag fått vite at jeg får bli igangsatt rundt 6. februar (uke 38). Har termin 2.mars, men har veldig lyst til å bli bedre kjent med dere her i februargruppa litt før barnet kommer❤️

A.M - 22 år - B2 (mistet i dødfødsel fra før) - Usikkert - 02.03
 
Hei!
Har i dag fått vite at jeg får bli igangsatt rundt 6. februar (uke 38). Har termin 2.mars, men har veldig lyst til å bli bedre kjent med dere her i februargruppa litt før barnet kommer❤️

A.M - 22 år - B2 (mistet i dødfødsel fra før) - Usikkert - 02.03
Velkommen til oss :Heartred
 
Har glemt å oppdatere her, sikkert ikke så nøye nå, men jeg mistet og kan fjernes fra lista… Venter heldigvis augustbaby (om alt går bra) :Heartred
 
Har glemt å oppdatere her, sikkert ikke så nøye nå, men jeg mistet og kan fjernes fra lista… Venter heldigvis augustbaby (om alt går bra) :Heartred
Det var veldig trist å høre, men også godt at du har klart å bli gravid igjen allerede! ønsker deg lykke til <3
 
Det var veldig trist å høre, men også godt at du har klart å bli gravid igjen allerede! ønsker deg lykke til <3
Det var veldig trist og fælt når det sto på, men har heldigvis klart å bli gravid igjen 6 måneder senere - denne gangen med progesterontilskudd, så håper på bedre utfall. Tusen takk :Heartred
 
Hei! Hadde termindato i går, men ingen tegn til fødsel med det samme! Er førstegangsfødende så det kan vel fort gå litt over tiden. Så henger gjerne med i denne gruppen nå på tampen :)

Tjommi - B1 - Oslo - 27.01.23
 
Back
Topp