Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Du må gjerne ta initiativ! Kopier en tidligere terminliste fra andre grupper, lim inn i ditt første innlegg og oppdater datoene til september. Jeg skulle gjerne gjort dette selv, men tenkte å avvente litt. Er så redd for å miste igjen… Mistet i uke 6-7 sist gang.Skal vi få til en terminliste ?
Usikker på hvordan eg lager det.
Er redd for å miste selv så tenkte å vente litt selv, så håper noen andre kan gjøre det etterhvertDu må gjerne ta initiativ! Kopier en tidligere terminliste fra andre grupper, lim inn i ditt første innlegg og oppdater datoene til september. Jeg skulle gjerne gjort dette selv, men tenkte å avvente litt. Er så redd for å miste igjen… Mistet i uke 6-7 sist gang.
Ingen hast. Da venter vi ett par ukerEr redd for å miste selv så tenkte å vente litt selv, så håper noen andre kan gjøre det etterhvert
Med mindre noen andre vil ta initiativ i mellom tiden 
Ja det va det dåIngen hast. Da venter vi ett par ukerMed mindre noen andre vil ta initiativ i mellom tiden
![]()
Jeg har termin 4.september. Hva med deg? Så stemmer nok det du sier. Kommer nok flere veldig snart! Jeg har ikm imorgen, så vi er de første til teste positivt og dermed hive oss inn i termingruppe. Er fremdeles veldig tidligJa det va det dåhåper det kommer flere her etterhvert, føler vi er bare 2-4 stk. Men er vell sånn når mer først i måneden. Ka tid har du termin?
Får opp termin 6 septemberJeg har termin 4.september. Hva med deg? Så stemmer nok det du sier. Kommer nok flere veldig snart! Jeg har ikm imorgen, så vi er de første til teste positivt og dermed hive oss inn i termingruppe. Er fremdeles veldig tidlig![]()
Ja, du testet positivt veldig tidligFår opp termin 6 septemberska ha ikm alt fra fredag til mandag sånn egentlig men har ikke da syklus har tullet voldsomt etter både koronavaksine og forrige fødsel.
Eg får nok baby i august om terminen blir stående, for eg går ikkje lenger enn 3 veker før termin pga tidligere fødsler
Men heller 12 dager over termin, enn å ha så store svangerskapsplager som du har hatt…
Ja håper på et bedre svangerskap denne gangenJa, du testet positivt veldig tidligSkjønner. Blir spennende fremover! Her er jeg i motsatt ende. Hvis det blir som sist gang, så går jeg sikkert langt over. Dermed kommer baby på midten av september
Men heller 12 dager over termin, enn å ha så store svangerskapsplager som du har hatt…
![]()
Samme som meg då6 September![]()