Terminliste

Trine2&2&

Betatt av forumet
Sensommerbarna 2016
Hei :) jeg lurer på om noen vet hva som skjer med terminlisten vi har nå? Den har ikke blitt oppdatert på en god stund, så jeg lurer på om vi kanskje skulle få laget en ny oppdatert en/ eller få oppdaterert den vi har? Med termindato, fødested og kjønn, som noen foreslo i den andre tråden?

September-jentene har vel noe slikt. Er det sånn du tenker på? :)

September-jentene har vel noe slikt. Er det sånn du tenker på? :)
Ja tenkte på noe sånt. :) Hadde vært kjekt om vi fikk en oppdatert terminliste siden den vi har ikke har blitt oppdatert på en god stund. Er det noen her som er flink på listelaging?

Jeg har laget terminlister før, så jeg kan evt lage en ny.. Ser hun som har hatt den forrige har vært logget inn, men ikke skrevet noe siden 21.mars..
kjempeflott hvis du vil lage ny liste :) :gen053. jeg håper alt er bra med hun som laget den forrige terminlisten, hun var så godt i gang med listen så det er litt rart at det plutselig blir helt stille fra den fronten.

Supert om noen kunne fått til dette. Jeg har dessverre minimale kompetanser på dette og bruker bare app'en :)

Da lager jeg ny!! :) Håper MissOddsteen snart er tilbake! :)

Jeg laget ny.. Men får ikke redigert i innlegget mitt.. Noen som vet hvorfor? Får dere redigert deres innlegg? :) Har spurt Tamara om hjelp..

Jeg laget ny.. Men får ikke redigert i innlegget mitt.. Noen som vet hvorfor? Får dere redigert deres innlegg? :) Har spurt Tamara om hjelp..
aner ikke hvorfor, jeg får i hvertfall redigert mitt eget innlegg.
Kjempe flott du orker lage ny liste :)

aner ikke hvorfor, jeg får i hvertfall redigert mitt eget innlegg.
Kjempe flott du orker lage ny liste :)
Så rart! Jeg får bare svart på mine egne innlegg :P ;) Aldri opplevd før.. Men skal nok finne ut av det :)

Back
Topp