Terminliste September 2019 *GAMMEL*

Foreløpig termin 21 september, denne er ganske usikker da den er en ca beregning ut i fra CB digital som viste 2-3 den 9 januar. Blir ca samme dersom jeg bruker SAen som mens. Skal på TUL i morgen, nervøs og spent!
 
Foreløpig termin 21 september, denne er ganske usikker da den er en ca beregning ut i fra CB digital som viste 2-3 den 9 januar. Blir ca samme dersom jeg bruker SAen som mens. Skal på TUL i morgen, nervøs og spent!


Lykketil på TUL.. skal på ny tul Torsdag og kjenner til denne blandafølelsen..:Heartred blir godt å få se
 
Hvordan gikk det?:love7

Takk som spør, det gikk fint :love017 ble «satt tilbake» 3 dager i forhold til hva jeg tenkte selv, men hun sa at det var helt vanlig- og at de brukte litt ulike utregninger! Er jo snakk om mm som skal måles! Fikk utvendig UL, veldig overrasket over det!
 
Hei! Har termin 28.september
 
Termin ble endret til 1.10 ved tul i dag ❤️ Mulig å henge på denne listen også inntil det er bekreftet senere? :angel8
 
Vi var på tidlig ul idag termindatp utifra det er 15 september.
Vi fikk se og høre hjertet og en livlig liten krabat
Men vi fikk også vite at det hadde vært to,men den andre sluttet å utvikle seg for rundt 3 uker siden...
 
Vi var på tidlig ul idag termindatp utifra det er 15 september.
Vi fikk se og høre hjertet og en livlig liten krabat
Men vi fikk også vite at det hadde vært to,men den andre sluttet å utvikle seg for rundt 3 uker siden...

Så trist at den andre ikke klarte seg :Heartred
 
Etter tul i går kan jeg fjernes fra listen, tom fostersekk. Lykke til til dere alle, håper det går bra med alle deres knøtt :Heartred
 
Tul flyttet meg til 24.09.19.
 
Back
Topp