Jennyyy
Glad i forumet
Vet faktisk ikke hvor mange som er aktive, men tror en del har falt i fra. Kunne eventuelt laget en ny oppdatert liste om det er ønskelig.Er vi alle med her ennå? Ser så mange navn som jeg aldri har sett skrive på forumet.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vet faktisk ikke hvor mange som er aktive, men tror en del har falt i fra. Kunne eventuelt laget en ny oppdatert liste om det er ønskelig.Er vi alle med her ennå? Ser så mange navn som jeg aldri har sett skrive på forumet.
HeiVet faktisk ikke hvor mange som er aktive, men tror en del har falt i fra. Kunne eventuelt laget en ny oppdatert liste om det er ønskelig.
Nei må ikke for min del, bare kom til å lese igjennom lista og tenkte at det er mange som ikke er her. Vet ikke hva andre mener jeg?Vet faktisk ikke hvor mange som er aktive, men tror en del har falt i fra. Kunne eventuelt laget en ny oppdatert liste om det er ønskelig.
Kan jo høre inne på skjult hva de andre synesNei må ikke for min del, bare kom til å lese igjennom lista og tenkte at det er mange som ikke er her. Vet ikke hva andre mener jeg?
Der går anKan jo høre inne på skjult hva de andre synes

Hehe se der ja <3Flyttet fra 10.mai til 06.mai![]()
Se der ja <3Du kan flytte meg fra 3. Til 8.![]()
Ble 4 dager over termindato, daSe der ja <3

Jaa <3Ble 4 dager over termindato, da![]()