Terminliste januar 2023 (gjeldende fra OUL)

Det ble krøll på OUL, så de fikk ikke satt ultralydtermin. Var tilbake nå, og fikk satt en ny dato Ble bare en dag over menstermin.

Tornerose96 - 26 - B1 - Ullevål - - 28.01.23
 
Ser flere har skrevet sykehus, så kan eventuelt sette Ullevål istedenfor Oslo :) Har søkt ABC-enheten, så krysser fingrene for at det blir det.
Jeg har også søkt der men ikke fått svar enda:nailbiting: søkte i uke 12 og er i uke 25 nå. Du har ikke fått svar du heller?
 
Jeg har også søkt der men ikke fått svar enda:nailbiting: søkte i uke 12 og er i uke 25 nå. Du har ikke fått svar du heller?
Så herlig at du også har søkt! Når har du termin?

Jeg har ikke hørt noe ennå, nei. Har ringt dem to ganger. Sist jeg ringte (for to uker siden), sa hun at de var i ferd med å behandle søknader fra dem som har termin i januar, og at vi skulle høre noe innen noen uker. Hun sa at hun så navnet mitt øverst i bunken, hehe, og jeg søkte med menstermin 5. januar. Så håper vi får svar snart! :)
 
Så herlig at du også har søkt! Når har du termin?

Jeg har ikke hørt noe ennå, nei. Har ringt dem to ganger. Sist jeg ringte (for to uker siden), sa hun at de var i ferd med å behandle søknader fra dem som har termin i januar, og at vi skulle høre noe innen noen uker. Hun sa at hun så navnet mitt øverst i bunken, hehe, og jeg søkte med menstermin 5. januar. Så håper vi får svar snart! :)
Ok, godt å høre at de har tenkt å se på januarsøknadene nå. Jeg har termin 27.jan. Venter i spenning!
 
Back
Topp