Terminliste augustdamene - NY fra 12.12

Takk for det[emoji173]️ Har fått det litt på avstand nå, men tenker jo så klart litt på det som skulle blitt... Er helt klar for å prøve på igjen, og med positiv el-test i dag så ser det ut til at syklusen er i rute igjen[emoji16]
 
Takk for det[emoji173]️ Har fått det litt på avstand nå, men tenker jo så klart litt på det som skulle blitt... Er helt klar for å prøve på igjen, og med positiv el-test i dag så ser det ut til at syklusen er i rute igjen[emoji16]

Lenge siden du oppdaget det? ❤️
 
Lenge siden du oppdaget det? [emoji173]️

Etter å ha blødd ekstremt mye friskt blod i 2 uker, og hadde hcg prøver som avvek fra normalen samt steg for sakte, fikk jeg ultralyd for å se hva som foregikk. Var 7+1 da de så lille i egglederen, dette var i midten av desember. Hcg hadde snudd noen dager før og var på vei ned så det var ikke lenger liv. De ville derfor vente å se om kroppen ordnet opp selv, det gjorde den. Da jeg kom på ul i uke 8+1 var egglederen tom og de antar at det har gått ut i buken da det ikke har kommet noe ut den andre veien. Jeg hadde også blodansamling i buken så dette bekreftet egentlig dette. Veldig glad for å ha sluppet operasjon og at jeg har egglederen min intakt. Ved neste graviditet får jeg ekstra oppfølging med ultralyd for å se at det sitter der det skal, dette er jeg glad for da det har vært en tung påkjenning. Tredje gangen vi mister i år, så nå håper jeg snart spira sitter og at den sitter hele løpet ut[emoji173]️
 
Etter å ha blødd ekstremt mye friskt blod i 2 uker, og hadde hcg prøver som avvek fra normalen samt steg for sakte, fikk jeg ultralyd for å se hva som foregikk. Var 7+1 da de så lille i egglederen, dette var i midten av desember. Hcg hadde snudd noen dager før og var på vei ned så det var ikke lenger liv. De ville derfor vente å se om kroppen ordnet opp selv, det gjorde den. Da jeg kom på ul i uke 8+1 var egglederen tom og de antar at det har gått ut i buken da det ikke har kommet noe ut den andre veien. Jeg hadde også blodansamling i buken så dette bekreftet egentlig dette. Veldig glad for å ha sluppet operasjon og at jeg har egglederen min intakt. Ved neste graviditet får jeg ekstra oppfølging med ultralyd for å se at det sitter der det skal, dette er jeg glad for da det har vært en tung påkjenning. Tredje gangen vi mister i år, så nå håper jeg snart spira sitter og at den sitter hele løpet ut[emoji173]️

Uff, bra alt gikk fint med deg! Sender gode tanker! [emoji173]️
 
Etter å ha blødd ekstremt mye friskt blod i 2 uker, og hadde hcg prøver som avvek fra normalen samt steg for sakte, fikk jeg ultralyd for å se hva som foregikk. Var 7+1 da de så lille i egglederen, dette var i midten av desember. Hcg hadde snudd noen dager før og var på vei ned så det var ikke lenger liv. De ville derfor vente å se om kroppen ordnet opp selv, det gjorde den. Da jeg kom på ul i uke 8+1 var egglederen tom og de antar at det har gått ut i buken da det ikke har kommet noe ut den andre veien. Jeg hadde også blodansamling i buken så dette bekreftet egentlig dette. Veldig glad for å ha sluppet operasjon og at jeg har egglederen min intakt. Ved neste graviditet får jeg ekstra oppfølging med ultralyd for å se at det sitter der det skal, dette er jeg glad for da det har vært en tung påkjenning. Tredje gangen vi mister i år, så nå håper jeg snart spira sitter og at den sitter hele løpet ut[emoji173]️


Vet hvordan du har det, opplevde det samme i august og på første forsøk etter karantenen ble det full klaff. Spirer i magen nå og hadde TUL i uke 6+1 privat for å få bekreftet at det var på rett plass. Lykke til videre ❤️
 
Vet hvordan du har det, opplevde det samme i august og på første forsøk etter karantenen ble det full klaff. Spirer i magen nå og hadde TUL i uke 6+1 privat for å få bekreftet at det var på rett plass. Lykke til videre [emoji173]️

Sp leit å høre at du også har opplevd exu, det er en stor påkjenning[emoji53] Vi slapp heldigvis karantene å kunne kjøre på så snart vi var klare for det, så her skal det nå være lagt gode aksjer i forhold til el[emoji16] Åh, gratulerer med spire i magen igjen, godt at det gikk så raskt![emoji173]️ Håper vi også er like heldige, det hadde vært helt magisk[emoji92] Vi får oppfølging fra sykehuset siden vi er invilget ivf om vi ikke får det til selv, men har lyst å prøve litt til før vi må ta steget videre[emoji4] Derfor får vi tul der ved neste graviditet[emoji4] Tusen takk for lykkeønskninger[emoji173]️
 
Sp leit å høre at du også har opplevd exu, det er en stor påkjenning[emoji53] Vi slapp heldigvis karantene å kunne kjøre på så snart vi var klare for det, så her skal det nå være lagt gode aksjer i forhold til el[emoji16] Åh, gratulerer med spire i magen igjen, godt at det gikk så raskt![emoji173]️ Håper vi også er like heldige, det hadde vært helt magisk[emoji92] Vi får oppfølging fra sykehuset siden vi er invilget ivf om vi ikke får det til selv, men har lyst å prøve litt til før vi må ta steget videre[emoji4] Derfor får vi tul der ved neste graviditet[emoji4] Tusen takk for lykkeønskninger[emoji173]️


Ble henvist til sykehuset av fastlegen, men når eg snakket med de forgje mandag regnet de med at eg ikke fikk time før over nyttår, ble litt lenge å vente med tanke på jul osv.. Fikk time samme dag privat, vel brukte penger når man fikk vite at det var på rett plass og legen kunne se antydning til ett bankende hjerte (kunne ikke garantere det var det siden det var så tidlig, men var noe som blinket)
Bra dere får tett oppfølging, man trenger det i en slik situasjon. Fikk god oppfølging rett etter, måtte inn å sjekke hcg 1 gang i uken til den var negativ. Men etter har det ikke vært noe særlig..
Krysser det som krysses kan at det blir en positiv test om noen uker for dere❤️
 
Skriv når dere har termin + fødested. Termin kan endres etter OUL. Da kan vi også legge til kjønn om noen ønsker det :)

1. august
⭐️ Bringebær - SSK

2. august
⭐️ Smor27 - ikke bestemt meg.
⭐️ FruBritt - Molde sykehus
⭐️ Manita - Levanger

3. august
⭐️ LekForLivet - Kalnes
⭐️ Ano-nymus - Haugesund
⭐️ Skogstrolle - Haugesund
⭐️ Brukbar - Lillehammer eller Elverum
⭐️ Nr 4 i juli - Sørlandets sykehus

4. august
⭐️ HS91 - SUS
⭐️ Ellemelle1 - Kongsvinger
⭐️ LineAug18 - Oslo

5. august
⭐️ Mistymya - OUS (usikker på hvor)
⭐️ SmulteTrulte -Drammen
⭐️ Hennisin - Kalnes
⭐️ nøttelitenitreet - Kongsberg
⭐️ Annee90 - Sørlandet sykehus
⭐️ HnyBooBoo - St Olavs

6. august
⭐️ VictoriaH - mest sannsynlig Rikshospitalet
⭐️ eemo - Ahus
⭐️ Mammaogsjukepleiar - Førde
⭐️ Srnsn0902 - Tromsø
⭐️ Zazz90 - AHUS

7. august
⭐️ Else16 - Ullevål
⭐️ Lindanni - Voss eller KK
⭐️ Lykkelig18 - Rikshospitalet
⭐️ Gabgab - Vestfold
⭐️ Reveungen - Ahus eller Kalnes
⭐️ Mammaen11/18 - sykehuset Vestfold
⭐️ Coffeecup84 - AHUS

8. august
⭐️ Happy3 - SUS
⭐️ Frøken 36 - Kongsberg eller Drammen
⭐️ Mamma til 3 i august - SUS
⭐️ Augustmama91 - Tønsberg

9. august
⭐️ Smukka91 - SUS
⭐️ Kaja9
⭐️ Hønemor <3 - Oslo
⭐️ Liv_Laga - Oslo

10. august
⭐️ Issti - St. Olavs
⭐️ Augustspire2018 - Oslo
⭐️ Makr - Haukeland
⭐️ Julie93 - Helgelandsykehuset
⭐️ trutmunn - St. Olavs

11. august
⭐️ lykkedesember - St. Olavs eller Levanger
⭐️ Gul blomst - Nordlandssykehuset
⭐️ Voluspa
⭐️ FrkCamilla88 - Sykehuset i Vestfold
⭐️ Ime86 - Lillehammer
⭐️ LilleMystisk - Trøndelag

12. august
⭐️ lillemarihøne - St. Olavs
⭐️ Sommerfugler - KK
⭐️ J30 - Bergen
⭐️ Lillegull1994 - Drammen
⭐️ fra 3 til 4 <3 - Ålesund
⭐️ Lillegull1994 - Drammen
⭐️ Regiakako - Stavanger

13. augus
⭐️ Bølle_frø - Lillehammer
⭐️ Noela2016 - Kalnes
⭐️ Nukis - UNN
⭐️ SarpsborgFrue - Kalnes

14. august
⭐
Lillegull83 - Skien
⭐️ Blåklokker

15. august
⭐️ Bompijenta - Bærum
⭐️ Ossto8388 - sykehuset i Vestfold
⭐️ Dansejente - Stavanger
⭐️ Mammalivet<3 - Bodø
⭐️ Lykkelig09 - Østfold
⭐️ SaladDays - OUS
⭐️ Molte - St Olavs
⭐️ Nemijento

16. august
⭐️ Sma95 - KK
⭐️ Mammatilgogutten - Stavanger
⭐️ Frøken mini - Stavanger
⭐️ molly1988 - KK

17.august
⭐️ VioAur<3 - Ahus
⭐️ Tessa89 - Sykehuset i Østfold
⭐️ Kicks
⭐️ ch95 - Elverum
⭐️ HaileyJ - KK

18. august
⭐️ Rosalia - Sykehuset Telemark
⭐️ ClaraE - Bærum
⭐️ Evigpessimist - SUS
⭐️ Alderrabalder - SUS
⭐️ Babysyk91 - St.Olavs
⭐️ Hjertemitt2017 - Lillehammer
⭐️ Sille4 - Drammen
⭐️ K_33 - Ålesund

19. august
⭐️ marithe - Ahus
⭐️ HildeFraNordSør

20. august
⭐️ Ørkenrev - KK
⭐️ Siljehb* - Harstad

21. august
⭐️ Grønna - Oslo
⭐️ Svirrevippen - St Olavs
⭐️ Fersken 90 - Sørlandet

22. august
⭐
fregnefjes - Oslo
⭐️ Iiry - Elverum
⭐️ Fatjen - Volda
⭐️ Prinsesse Leia - SUS
⭐️ Linnva89 - SUS
⭐️ Nursen - Haugesund
⭐️ LizRenaten - AHUS

23. august
⭐️ tyren86 - Tønsberg sykehus
⭐️ strikkemamma - Tromsø
⭐️ malla94 - Haugesund
⭐️ MoaVe - Tromsø
⭐️ Tyr87 - St Olavs
⭐VimseHåve - Stavanger

24. august
⭐️ Idamor87 - Kongsvinger
⭐️ Rufsetulla - ahus

25. august
⭐
Vesla92 - Lillehammer
⭐️ ChristinaW - Stavanger
⭐️ Appelsin12 - Stavanger
⭐️ Minførste95 - Oslo
⭐️ Håpefull2018 - Førde
⭐️ slumre - Oslo

26. august
⭐
Ciilie - Ålesund
⭐️ ellenore
⭐️ Adoptivmamma
⭐️ Lucki83 - Gjøvik
⭐️ Krines - Kalnes
⭐️ 1pluss1erlik3 - Kalnes

27. august
⭐
Mjøsbaby
⭐️ Lippo - Oslo

28. august
⭐
minico

29. august
⭐
Twilight Sparkle - KK
⭐️ Mno94 - Levanger
⭐️ HeidiCK - Drammen
⭐️ Kastela - AHUS

30. august
⭐
Mrs.J - Kalnes
⭐️ Jollypop

31. august
⭐
Sofia85 - Rikshospitalet
⭐️ Juliia - HUS
 
Ble henvist til sykehuset av fastlegen, men når eg snakket med de forgje mandag regnet de med at eg ikke fikk time før over nyttår, ble litt lenge å vente med tanke på jul osv.. Fikk time samme dag privat, vel brukte penger når man fikk vite at det var på rett plass og legen kunne se antydning til ett bankende hjerte (kunne ikke garantere det var det siden det var så tidlig, men var noe som blinket)
Bra dere får tett oppfølging, man trenger det i en slik situasjon. Fikk god oppfølging rett etter, måtte inn å sjekke hcg 1 gang i uken til den var negativ. Men etter har det ikke vært noe særlig..
Krysser det som krysses kan at det blir en positiv test om noen uker for dere[emoji173]️

Skjønner at dere valgte å gå privat da ja! Hadde nok jeg også gjort om det ikke hadde vært mulighet for å få det på sykehuset[emoji4] Ja, her er det også hcg testing 1 gang i uka nå, vet ikke svaret på siste da den ble tatt 3. Juledag, men regner med det er ute av kroppen[emoji51] Helt blenda graviditetstester og jeg har hatt el på nytt så nå er den langdryge dpofasen i gang igjen[emoji85] Regner ikke med vi får annen oppfølging enn tul ved neste svangerskap og evt hcg prøver hos fastlege, men det holder det[emoji4] Tusen takk for det og lykke til med spira i magen[emoji173]️
 
Back
Topp