Terminliste august 2014 ❤️⭐️

Foreløpig 9.august. Blir spennende siden min samboer har bursdag 11 og svigermor den 18. :)
 
8. august i følge UL her. Men 27. juli i forhold til EL. Time will show ;) Blir snurt om jeg må flytte over til juli etter hvert. Liker meg her jeg! :)
 
8. august i følge UL her. Men 27. juli i forhold til EL. Time will show ;) Blir snurt om jeg må flytte over til juli etter hvert. Liker meg her jeg! :)

Jeg har 29/30.juli i følge mange terminkalkulatorer... Vet ikke helt hvordan jeg skal regne, men er vertfall akkurat 8uker nå (vært på ul). Vil heller ikke flytte herfra :D
 
15 august:) samme dag som faren min;)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Foreløpig termin 25 august <3
 
Altså menstermin er 1. september. Men min teori er at eggløsningen var ligg tidlig denne syklusen og i så fall er terminen 30. eller 31. Kan alltids sette meg opp på 31. Så får jeg henge både litt her og i septemberforumet....
 
Tror jeg har en plass mellom 29-31aug. Litt ustabil syklus så går ut fra termin 31 aug føreløpig. Før jeg har fått vert hos lege osv. Kan plutselig ver de mener det er i beg av september også.
 
Sorry snuppa, har regnet litt, og funnet ut at det tidligste jeg kan være er 6+2.. Så endrer termin fra 13 til 10 :p haha nå skal jeg ikke mase mere, før OUL iallefall ;) :p
 
Back
Topp