Terminliste 16.-31. mai

Ja, d synes jeg også!! Er spent på hvordan det blir å feire 17.mai i år.. :) er vel svææær på den tida så blir vi ikke bare bare å gå i tog :p
 
Ja, d synes jeg også!! Er spent på hvordan det blir å feire 17.mai i år.. :) er vel svææær på den tida så blir vi ikke bare bare å gå i tog :p


Er så spent på om jeg i det hele tatt er gravid på 17. mai :p Enten triller vi rundt på gullene eller så er vi svæææære :p Og jeg som har så mye jeg gjør på 17. :p Må jo ned å se på "ungene mine" fra jobb gå i tog og så er det familiemiddag med buffet :p Kan bli spennende å tusle frem og tilbake å hente mat :p Har du barn fra før? :)
 
Der sier du noe! Har følelsen av at hun skal komme før termin egentlig. Men det er vel kanskje bare ønsketenkning :p jeg har ikke barn fra før, men jobber i barnehage :) blir det din første også?
 
Der sier du noe! Har følelsen av at hun skal komme før termin egentlig. Men det er vel kanskje bare ønsketenkning :p jeg har ikke barn fra før, men jobber i barnehage :) blir det din første også?


Jeg har også følelsen på tidlig fødsel, men det tror jeg er fordi den beveger seg så sinnsykt mye HELE tiden, så virker så sterk, hvis du skjønner hva jeg mener? :) Kult å jobbe med unger :) Får meg bare til å glede meg enda mer! Ja, det er det :)
 
Jeg har troa på tidlig fødsel fordi at jeg har vært aktiv hele svangerskapet . Når man jobber i barnehage holder man seg jo i aktivitet :) er for tiden 50 % sykemeldt, begynte å få vondt i ryggen og var helt utslitt i en periode. Nå er jeg mye bedre, men kommer til å jobbe bare 50 % frem til permisjonen. Hva jobber du med? Har du noen plager eller er formen bra?
 
Ja, er ikke så veldig mye hvile alle dager da :p Huff da? :( Greit å kunne ta det rolig da :) Hvordan er formen nå? Jeg jobber på SFO, men er 100 % sykemeldt nå pga. bekkenløsning... Regner med å være sykemeldt til permisjon... Har fått noen øvelser og sånn, men blir ikke helt god nok til at jeg tørr å gå tilbake i jobb :/ Vil jo kunne være der 100 % for babyen når den kommer :) I tillegg har jeg permisjon fra studier, så skal ta opp de igjen i august! Gruer meg veldig, men siste innspurt før jeg er ferdig vernepleier :)

Jeg har vært skikkelig gravid på godt og vondt :p Har i grunnen hatt det meste :p Du a?
 
Endelig fått oppdatert her også :) Vært uten PC den siste tiden, og er ikke bare bare å ordne detta på appen, hehe ;)
 
Jeg har termin 25.Mai. Venter jente, Gamelt nick Alvetussa.
 
Jeg er ikke på lista...? Kunne sverge på at jeg har lagt mg til...hmm
kan noen legge mg til da? Termin 20 mai jente.
 
Haaaallo? Noen der ute, eller er alle utenom meg opptatt med å føde ;)
 
Termin 18 mai. Står der allerede, men skal ha ks 6. Mai.
 
Takker ;)
 
Back
Topp