Terminliste ❤

St.Olavs. Ligger og vipper mellom 1.jan og 31. des, og blir bytta på hver ultralyd :dontknow Så henger litt både her og i januar-gruppa
 
St.Olavs. Ligger og vipper mellom 1.jan og 31. des, og blir bytta på hver ultralyd :dontknow Så henger litt både her og i januar-gruppa
Du er hjertelig velkommen til det ❤ Vil du jeg skal sette deg på 31. eller 1.? :)
 
Belka87, Trolig Hamar sykehus, termin 3 desember
 
Hamar? Ingen føde på Hamar? =)

Ja, der ser man :bag: Skal flytte til Hamar til sommeren, så aner ikke hva de har og ikke har, antok bare at de hadde, siden det er en stor by :facepalm: da må jeg finne ut hvilke alternativer som finnes rundt nytt bosted da :hilarious:
 
Nei, ikke så lett å vite da det er på Elverum, Gjøvik og Lillehammer som er de nærmeste da=)
 
Nei, ikke så lett å vite da det er på Elverum, Gjøvik og Lillehammer som er de nærmeste da=)

Takk :) Da må jeg bestemme meg for hvor det kan være aktuelt for meg da. Får lese meg litt opp på de ulike :)
 
I følge fastlegen har jeg visst termin 1. Desember. Og så har jeg blitt informert om at det ikke finnes fødeavdeling på Hamar :hilarious: så da blir det vel Elverum.
 
Foreløpig termin 16,.12 sshf Kristiansand. Tørr endelig å melde meg inn her nå:smiley-bounce016
 
Back
Topp