Terminlista

Ms.ink

Forelsket i forumet
Den har jo ikke blitt oppdatert på 11 dager (tror jeg) og er jo maaaange som ikke har blitt skrevet på nå.
Både jeg og flere har prøvd å kontakte Himmelstøv men tror ikke hun har vært pålogga på ei god stund...
Hva skal vi gjøre med den? Den bør jo oppdateres. :/
Hvor lenge skal vi evt vente på at hun kommer tilbake?
Blir jo veldig bekymra for henne også, hun var jo en av de mest aktive

Jeg tenkte jeg skulle lage ny i kveld? Hvis det er ok? Så får vi oppdatert den.

Er selvfølgelig bekymret jeg også.
Har også sendt melding men nada svar :/

Men var bare en tanke om at jeg kan lage en ny :)
Ja altså jeg tenker at man må jo bare gjøre det :)
Så for meg er det ok.
Bør vel skrive til Tamara også kanskje og få den nye festet øverst og den som ikke blir oppdatert fjernet fra toppen så ikke damene skriver på "feil" liste...

Ja altså jeg tenker at man må jo bare gjøre det :)
Så for meg er det ok.
Bør vel skrive til Tamara også kanskje og få den nye festet øverst og den som ikke blir oppdatert fjernet fra toppen så ikke damene skriver på "feil" liste...

Ja, tenkte jeg skulle sende melding til henne også. Men for å se ordentlig på listen og oppdatere så må jeg ha god tid, så da tar jeg det etter guttungen har lagt seg, så jeg får med alle. :)

Jeg sendte pm til henne i morges og spurte om hun ønsket at jeg skulle lage ny liste:) Har ikke fått svar. Enig i at noen bør oppdatere den! Tenker at det er flott om du tar ansvar for det lillefruemedspire:)

Last edited:
Jeg sendte pm til henne i morges og spurte om hun ønsket at jeg skulle lage ny liste:) Har ikke fått svar. Enig i at noen bør oppdatere den! Tenker at det er flott om du tar ansvar for det lillefruemedspire:)
Høres ut som en bra plan! :)

Back
Topp