Terminlista...

Den har jeg lett etter også! Syns det er ganske uoversiktlig her inne nå..

Ja, for den ligger under "våre viktigste tråder", men blir bare hivi ut hvis jeg prøver å gå inn på linken til terminlista :(

Jeg kommer heller ikke inn på den! Så tror det må lages eN ny :) noen frivillige?

Jeg kan sikkert gjøre det, jeg :) Fikk det da til på det gamle-gamle-gamle forumet ;) Vil vi ha den som topptråd eller under våre viktigste tråder?

Da har jeg laget en ny, så har jeg bedt mod. om å legge den som topptråd så lenge. Da ser flest mulig den :)

Et forslag: Skal vi spleise den inn sammen med den Resultatene fra ultralyd som jeg har laget? Sånn at vi slår de sammen på en måte.

Når folk har fått termin så kan vi jo like så godt skrive gutt/jente/overraskelse ved siden av datoen? :)

Et forslag: Skal vi spleise den inn sammen med den Resultatene fra ultralyd som jeg har laget? Sånn at vi slår de sammen på en måte.

Når folk har fått termin så kan vi jo like så godt skrive gutt/jente/overraskelse ved siden av datoen? :)

Ja, det høres jo veldig lurt ut :)

Ligger de listene ute nå? Vil føre meg på ny terminliste :-)

Men jeg får ikke opp topptråder på takatalk :-/ jaja.. :-P hva skal man si ;-)

Tror jeg la inn innlegg der for noen dager siden, men nå har vi vært på ul!! Ble satt fram nesten en uke, så ny termin er 6.mai!! Og vi får en liten gutt! :-D

Back
Topp