Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei, det er bare å skrive i vei Tidlig oppe i dag?Trenger jeg melde meg på noen plass denne gangen?
Nei, det er bare å skrive i vei Tidlig oppe i dag?
Å, hjelp, det er tidlig!! Her bruker vi å drøye til rundt seks, jeg synes det er umenneskelig..okidoki! Jepp, her var vi våken kl 5
Å, hjelp, det er tidlig!! Her bruker vi å drøye til rundt seks, jeg synes det er umenneskelig..
Stakkars dere!! Jeg sliter med å dra meg ut av senga før 8.. Må nok bli andre boller når babyen kommer
Funderer på om jeg må regne ut sannsynligheten for to sovebarn på rappen Hihi Men har en mann som er veldig flink til å stå opp om natta om det ikke er melk som skal til.. Han husker ikke engang at han har vært oppe og byttet bleie i løpet av natta de gangene det har skjedd, mens jeg kan ligge våken i timesvis etterpå.. Så når baby våkner får han lov til å stå opp og bytte bleie og sånt før jeg får ungen inntil meg og ammer i søvneNei, det må det jo ikke. Du kan jo satse på en sovedukke =)
Funderer på om jeg må regne ut sannsynligheten for to sovebarn på rappen Hihi Men har en mann som er veldig flink til å stå opp om natta om det ikke er melk som skal til.. Han husker ikke engang at han har vært oppe og byttet bleie i løpet av natta de gangene det har skjedd, mens jeg kan ligge våken i timesvis etterpå.. Så når baby våkner får han lov til å stå opp og bytte bleie og sånt før jeg får ungen inntil meg og ammer i søvne
Det gjorde frøken her også, i tillegg til å sove lenge om natta.. Følte nesten ikke hun var våken Er så spent på å se hvordan nye babyen kommer til å være Bare 2 mnd igjen nå om det blir KSHer har vi det motsatt, jeg steller og ammer og bytter bleie og sovner som en stein etterpå. Mannen blir liggende våken lenge etter hver gang, så her faller det på meg
Størsten her var en skikkelig sovedukke. Etterhvert begynte han å våkne tidlig, men han sov minst 2-3 lurer på dagtid frem til han var 18 mnd.
Det gjorde frøken her også, i tillegg til å sove lenge om natta.. Følte nesten ikke hun var våken Er så spent på å se hvordan nye babyen kommer til å være Bare 2 mnd igjen nå om det blir KS
Jeg er også veldig spent. Det typiske ville jo være å få en skikkelig skrikerunge med kolikk og alt som ellers følger med.. Vår gutt sov 12 timer om natta fra han var tre måneder, kun i korte perioder at han kanskje var oppe og fikk seg litt mat på natta. Han gråt aldri på natta, unntatt når han var sulten. Og da var det bare frem med puppen og putte i han, så var det stille Jeg har bestilt samme sort denne gang!
Nesten som her det. Sov mye og godt fra starten av. Så blir nok en overgang hvis det blir en unge som får kolikk eller noe sånt. Jeg sliter ofte med å sovne etter at jeg har vært oppe, mens samboeren nesten ikke husker at han var våken. Men noen får jo veldig hjelp av ammingen til å sovne igjen, håper det blir sånn for min del også.
Stiller meg i kø på den bestillingen Men samtidig tror jeg at jeg ville taklet en "skrikeunge" bedre denne gangen enn sist, så vi får bare se hva som skjerJeg er også veldig spent. Det typiske ville jo være å få en skikkelig skrikerunge med kolikk og alt som ellers følger med.. Vår gutt sov 12 timer om natta fra han var tre måneder, kun i korte perioder at han kanskje var oppe og fikk seg litt mat på natta. Han gråt aldri på natta, unntatt når han var sulten. Og da var det bare frem med puppen og putte i han, så var det stille Jeg har bestilt samme sort denne gang!
Stiller meg i kø på den bestillingen Men samtidig tror jeg at jeg ville taklet en "skrikeunge" bedre denne gangen enn sist, så vi får bare se hva som skjer
Ja, man kan liksom ikke tenke på seg selv om man får et sånt barn.. Det blir en helt annen verden enn den vi har levd i så langt;PJeg tror det verste med skrikerunge må være å vite at den lille har det så vondt, og så er det ingenting man kan gjøre med det. Bare gå der og bysse og bære og så hjelper det ikke litt en gang.. Stakkars de små
HUff ikke snakk Hørt det sååå mange ganger!! Så jeg forbereder meg på det værste å håper på det beste Om det blir mye hyling skal jeg nok gå til en spesialist for å utelukke det som kan utelukkes!Og det mangler jo ikke på folk som skal fortelle hvor fantastisk nummer en var og hvor grusom nummer to var.. Men en ting er bra sikkert, han skal ikke skrike mange kveldene før det er rett til manuellterapeut eller kiropraktor. Har hørt om så mange som har fått hjelp etter bare noen få behandlinger.
Ja, man kan liksom ikke tenke på seg selv om man får et sånt barn.. Det blir en helt annen verden enn den vi har levd i så langt;P
HUff ikke snakk Hørt det sååå mange ganger!! Så jeg forbereder meg på det værste å håper på det beste Om det blir mye hyling skal jeg nok gå til en spesialist for å utelukke det som kan utelukkes!