Terminkalkulatorer

amanas

Blir kjent med forumet
De terminkalkulatorene er jo ikke til å bli klok av. De gir jo alle ulik termin. Jeg får alt fra 26 juni til 2 juli. Kjenner at det hadde vært veldig grett om de hadde vært enige så jeg hadde hatt en dato å forholde meg til :) Hvilken er mest riktig? Jeg har 32dagers syklus, det er kansje det som skaper trøbbel? Hadde jeg vært gjennomsnittlig på 28dager så hadde de kansje vært mere enige? :)

Amen, sister!!! Jeg har samme problemet!!

Jeg har sett alt fra 25.juni-2.juli... (de amerikanske er de absolutt tidligste).
Men ifølge babyverden sin (standard 28 dagers terminkalkulator), så er min termin den 27. juni.. så fant ut at jeg beholder den....

... til jeg har vært på UL og snajkket med jordmor!
( da blir der også rett ift uker og oppdateringer på babyverden)

Men ja... fryktelig irriterende!!

Babyverden vett jeg ikke helt hva jeg skal tro om, for terminkalkulatoren gir meg termin 29 juni. Men på ipaden har jeg en app som vi brukte for å se når det var usikre perioder, der lå samme dag i siste mens som jeg legger inn i terminkalkulatoren nå. Men på den sto det eventuel termin 2 juli. Rart jeg blir forvirret? :)

Kansje jeg skal gå utifra den 29 juni da?

Det velger du jo selv.. men da får du ihvertfall rett antall uker og dager på babyverden. =)

Jeg personlig tror min rette termindato er 30. juni (men ikke sikker altså), så veldig spent på hva jordmor/lege kommer til å si senere =)

Jeg er og veldig usikker på termin, syklusen kom seg aldri ordentlig i gang etter p-pilleslutt, og i følge terminkalkulatorer er jeg alt i uke 9!
Foreløpig har jeg bare tatt grovt utgangspunkt i når testen viste positiv, så får jeg heller rett termindato på ul.
Kan det bli unnskyldning for tidlig ul tro?

Maisi skrev:
Jeg er og veldig usikker på termin, syklusen kom seg aldri ordentlig i gang etter p-pilleslutt, og i følge terminkalkulatorer er jeg alt i uke 9!
Foreløpig har jeg bare tatt grovt utgangspunkt i når testen viste positiv, så får jeg heller rett termindato på ul.
Kan det bli unnskyldning for tidlig ul tro?

Mener jeg har lest andre innlegg her om akkurat det at folk er usikre på når de hadde eggeløsning osv... det er nå bare å spørre legen når du skal på sjekk =)

Ville kanskje ha søkt litt på nettet å sett hva andre folk som har opplevd det samme har fått lov til =)

tror nok alle kommer til å bli flyttet rundt på termin etter tidlig og ordinær UL uannsett :) Jeg har 3-4 forskjellige terminer alt etter hvordan jeg rekner på det og hvilken kalkulator jeg bruker.. så tror jeg venter til UL med å sette en endelig termin som jeg kan forholde meg til :)

Back
Topp