Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Huff, jeg har skrevet feil! Mente selvsagt 15 januarSå store forskjeller har ikke jeg sett. Er du sikker på at du har lagt inn det samme overalt?
Jeg hadde siste mens 18. April og jeg har 26 dagers sykluser. Mens-termin er 24. Januar. Dette stemte på tidlig UL.
Huff, jeg har skrevet feil! Mente selvsagt 15 januar
rart med ulike datoer på terminkalkulatorer? Her får jeg 15 februar og på NHI sin nettside kommer det 18 januar? Noen som har en forklaring? Sist mens første dag er 10 april
.Nei ikke så nøye men jeg lurer på hvorfor likevelUte for det samme med mange ulike beregninger!
Hadde første dag i siste mens 6.april. Tenker mest på ukeberegningen fra siste mens nå og så tar jeg termin på oulblir sånn midtveis i januar en gang og er ikke så nøye for meg akkurat nå hvertfall med eksakt dato
![]()
Ja hva er riktig? Vi får bare vente på oul tenker jeg.Kanskje ikke helt det samme, men jeg har termin 29.12. (Den er 100% sikker). Jeg regner at jeg i dag er 14+5, jordmor sier 14+3, i følge størrelsen på babyen på tul er jeg 14+6. Er jo ikke så nøye..men hva er egentlig riktig?
JaJa hva er riktig? Vi får bare vente på oul tenker jeg.