terminkalkulator

laban igjen....

Gift med forumet
Februarhjertene2017
Nå har jeg testet terminkalkulator flere steder, og alle gir meg forskjellig termin. Første dag siste mens var 18.desember. syklus 28 dager. Noen sa 24.sept, noen 25. Og noen 26. Hvordan går det an. Vet det ikke er mange dagene forskjell, men regnes det ikke likt?

Samme hos meg :p fikk 6,8,8. Av jordmor fikk jeg 10 hahaha alle regna fra første dag i siste mens :)

Tror det er litt ulikt hvor mange dager de ulike kalkulatorne mener et svangerskap er. Noen mener termin er 40+3, noen 40+2 hvis du skjønner.

Går ut fra ultralyden, der ble jeg satt frem med 5 dager:-) Men ja, på nett regner de litt ulikt!

Jepp... Haha. Så jeg bare tenker "rundt der"- dato frem til legen forteller hva han går ut fra, deretter UL. :p

Nå har jeg testet terminkalkulator flere steder, og alle gir meg forskjellig termin. Første dag siste mens var 18.desember. syklus 28 dager. Noen sa 24.sept, noen 25. Og noen 26. Hvordan går det an. Vet det ikke er mange dagene forskjell, men regnes det ikke likt?

Samme her, jeg har fått tre forskjellige resultat. Foreløpig har jeg holdt meg til bv sin kalkulator :)

BV følger det samme som legen viss legen går etter 40+3 som egentlig skal være den nasjonale standarden nå. Men vet at noen sykehus og leger holder på den gamle 40+2.

Back
Topp