Termingruppenavn

Mamma^2?

Forelsket i forumet
Marsipanene 2019
Hvis jeg har forstått det riktig... når vi kvalifiserer til skjult forum, så skal vi i fellesskap komme frem til et termingruppenavn?

Skal vi drodle litt på det? :happy:

Har sett at tidligere marsgrupper har hatt typ marsboere, marsipanene ++ Klarer vi å finne noe kult tro?
 
Marsskatter? Marsmellow? Begge brukt før også, men en stund siden ser det ut som
 
Marsboer? Likte også Marsskatter, men den ruller ikke så godt på tunga...
 
Marsmellow2021 er kult.:happy: Betyr det at man kan få sånn typ hashtagg i nicket sitt? Jeg aner ikke åssen man får det!
 
Marshmallow eller marshmellow? Jeg likte det godt! Men helst marshmAllow da
 
Marshmallow eller marshmellow? Jeg likte det godt! Men helst marshmAllow da

Ja, enig! Jeg bare stavet litt på sånn godt norskengelsk gehør :happy::happy:
 
Marsmellow2021 er kult.:happy: Betyr det at man kan få sånn typ hashtagg i nicket sitt? Jeg aner ikke åssen man får det!

Ja! Man får det når man får lukket gruppe og du oppfyller tilgangskriteriene (er en eget innlegg her, der de står), så tror jeg det er automatikk i det? :happy: Men jeg kan ta feil, ingen ekspert
 
Likte Marsboer godt marshmallow funker også!
Sist termingruppe hadde vi avstemming på noen alternativer etter vi hadde kvalifisert til skjult forum, sånn at flest mulig fikk være med å stemme.
 
Kan trådstarter legge til de ulike alternativene i en avstemming øverst i innlegget nå, eller må det opprettes ny tråd? :)
 
Marsvinene? Haha, lurer på om det har vært før:hilarious:
 
Vi må ha 5000 innlegg før vi får skjult gruppe uansett. Kanskje vi skal vente litt for å få med flere marsdamer før hi bestemmer oss
 
Marsipaneggene :D

Vi får ordne en avstemming ja, men litt greit å vente til termindagene i mars er «fylt opp» og vi har fått skjult gruppe, som flere skriver, slik at alle får sjans til å være med :)
 
Marsboer eller marsmallows var litt morsomt da:D
 
Back
Topp